Власників “Карток харків’янина” просять не викидати непотрібні E-ticket, а віддавати їх на повторну переробку.
Про це Харків Times повідомили у прес-службі міської ради.
Як розповів директор КП «Харківпас» Юрій Чекарєв, здати непотрібний E-ticket можна у вестибюлях станцій метро, а також водіям міського громадського транспорту – трамваїв та тролейбусів.
Також він зазначив, що городяни, які мають право на пільговий проїзд, матимуть змогу скористатися ним за допомогою «Картки харків’янина», проте після її активації E-ticket буде заблоковано.
«Коли харків’янин, який має право на пільгу, отримує картку, то працювати як проїзний квиток вона розпочне з початку наступного місяця. Це зроблено для того, щоб людина встигла витратити гроші, які у неї були на картці «E-ticket», або, якщо це не вдалося, перенести їх на «Картку харків’янина». Зробити це можна на станції метро «Історичний музей», – розповів директор підприємства.
При цьому поповнити «Картку харків’янина» для проїзду у транспорті можна у будь-якому терміналі для E-ticket.
Як повідомляв Харків Times, у проекті Картки харків’янина беруть участь вже 150 компаній.
Міська рада обіцяє небачену в Україні програму лояльності для власників таких карт, в тому числі товари за зниженою ціною, абонементи, перепустки, спеціальні пропозиції.
З 15 липня на Порталі електронних сервісів міста Харкова можна заповнити необхідну для отримання карти анкету.
Крім цього анкету можна заповнити в мобільному додатку «Мій Харків».
У Харкові почала працювати «гаряча лінія» з питань Карти харків’янина.