У Харкові почала працювати “гаряча лінія” з питань Карти харків’янина

Фото: city.kharkov.ua

У місті почала працювати «гаряча лінія», оператори якої дадуть відповідь на питання і нададуть консультацію по так званій Карті харків’янина.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі Харківської міської ради.

Всі, у кого є питання, можуть звернутися за номером: 725-15-35.

Перед з’єднанням з оператором робот попереджає, що всі розмови записуються. Той, хто телефонує також повинен дати згоду надати свої персональні дані.

Як повідомляв Харків Times, очікується, що перші картки видаватимуть на початку осені. Міськрада обіцяє небачену в Україні програму лояльності для власників таких карт, в тому числі товари за зниженою ціною, абонементи, перепустки, спеціальні пропозиції.

15 липня на Порталі електронних сервісів міста Харкова можна заповнити необхідну для отримання карти анкету.

Крім цього анкету можна заповнити в мобільному додатку «Мій Харків».