50 викликів аварійної служби газу щодня – «Харківгаз»

Фото: АТ "Харківгаз"

Щодня до аварійної служби АТ «Харківгаз» за допомогою звертається близько 50 споживачів.

Про це ХарківTimes дізнався з повідомлення на сайті «Харківгаз».

Як повідомляється, з початку року аварійно-диспетчерська служба АТ «Харківгаз» локалізувала близько 8 тис. небезпечних ситуацій в домівках споживачів.

Близько 80% випадків були пов’язані з витоками газу. Найбільша кількість звернень на номер «104» отримано від мешканців Куп’янського та Чугуївського районів.

«Щодня до аварійної служби АТ «Харківгаз» за допомогою звертається близько 50 споживачів. Більшість аварійних ситуацій виникає через те, що люди самостійно міняють, переставляють, ремонтують газове обладнання, втручаються в його роботу. Хоча виконувати газонебезпечні роботи, без ризику для оточуючих, мають право лише висококваліфіковані фахівці спеціалізованих організацій», – зазначив в.о. головного інженера АТ «Харківгаз» Вячеслав Іванченко.

Зазначається, що виїзди на аварійні виклики споживачів може здійснювати тільки АТ «Харківгаз». Такі виклики є безкоштовними для клієнтів газової компанії.

Як раніше повідомляв ХарківTimes, харків’янам доведеться самим оплатити заміну газових лічильників.