Заповнити анкету-заяву на отримання «Картки харків’янина» онлайн можна буде орієнтовно після 15 грудня. Наразі послуга тимчасово недоступна.
Про це Харків Times повідомили в прес-службі Харківської міської ради.
За інформацією КУ «Офіс реформ Харкова», послуга онлайн-оформлення тимчасово недоступна через те, що на підприємстві вирішили покращити технічні можливості. Це дозволить підвищити оперативність оцифровки анкет та видачі карток і, як наслідок, забезпечити в майбутньому безперебійну роботу системи лояльності.
Завершити технічні роботи планується орієнтовно до 15 грудня.
Як повідомляв Харків Times, у проекті Картки харків’янина беруть участь вже 150 компаній.
Міська рада обіцяє небачену в Україні програму лояльності для власників таких карт, в тому числі товари за зниженою ціною, абонементи, перепустки, спеціальні пропозиції.
За «Карткою харків’янина» можна безкоштовно відвідати Харківський зоопарк і безконтактно оплатити проїзд у міському громадському транспорті, в т.ч. пільговий. Всього до проекту приєдналося понад 150 підприємств, серед яких — супермаркети, аптеки, заправки, заклади громадського харчування тощо.
До “Картки харків’янина” приєдналися нові партнери, серед них – фастфуд, мережа АЗС, будівельна компанія.
14 вересня перші картки харків’янина отримали працівники Харківського метрополітену і «Харківських теплових мереж».
17 вересня — перші співробітники Харківської міської ради.
22 вересня «Карти харків’янина» почали видавати співробітникам комунальних закладів охорони здоров’я. Першим пощастило медикам 13-й міської лікарні.
У жовтні «Картку харків’янина» почали видавати у школах міста учням та їхнім батькам.
На початку листопада стало відомо, що «Картку харків’янина» зможуть отримати всі охочі, які офіційно працевлаштовані у Харкові.
У міській раді розповіли, куди звертатись, якщо не працює «Картка харків’янина».
У Харкові почала працювати «гаряча лінія» з питань Карти харків’янина.
З 2 грудня «Картку харків’янина» («X-card») можна не лише оформити, а й отримати у міських центрах надання адміністративних послуг.
9 грудня Ігор Терехов перевірив роботу «Картки харків’янина» та залишився незадоволеним швидкістю підключення партнерів.