У мєрії розповіли, куди звертатися, якщо не працює «Картка харків’янина»

Фото: gx.net.ua

З усіма питаннями, пов’язаними з використанням картки харків’янина (X-card), можна звертатися на номер гарячої лінії, але часто проблема може бути у даті першої спроби активації карти.

Про це Харків Times повідомили у прес-службі Харківської міської ради з посиланням на куратора проекту, директора КУ «Офіс реформ Харкова» Павла Столбового.

За його словами, однією з основних проблем є те, що для проїзду у транспорті «Карткою харків’янина» намагаються скористатися одразу після її отримання. Однак картка активується лише з першого числа наступного місяця.

«Це питання часто постає при отриманні картки школярами. Якщо учневі видали картку у листопаді, то використовувати її як засіб оплати за проїзд у пасажирському транспорті він зможе лише з 1 грудня, після того, як корінець з картки буде переданий до КП «Харківпас», де й відбувається активація «Картки харків’янина». До цього моменту необхідно користуватися карткою «E-ticket», — зазначив Павло Столбовий.

Він також нагадав, що з будь-якими питаннями та проблемами можна звернутися на номер «гарячої лінії» 725-15-35.

Коментуючи інформацію із соціальних мереж про те, що іноді у школярів при спробі оплатити проїзд у пасажирському транспорті не працює жодна з карток, Павло Столбовий запевнив, що це лише поодинокі випадки, і кожен із них ретельно розбирається.

«Ми зв’язуємося з кожним заявником, навіть якщо бачимо такі скарги у соціальних мережах. Зворотний зв’язок працює постійно. У результаті, проблема обов’язково вирішується», — наголосив Павло Столбовий.

Як повідомляв Харків Times, у проекті Картки харків’янина беруть участь вже 150 компаній.

Міська рада обіцяє небачену в Україні програму лояльності для власників таких карт, в тому числі товари за зниженою ціною, абонементи, перепустки, спеціальні пропозиції.

З 15 липня на Порталі електронних сервісів міста Харкова можна заповнити необхідну для отримання карти анкету.

Крім цього анкету можна заповнити в мобільному додатку «Мій Харків».

У Харкові почала працювати «гаряча лінія» з питань Карти харків’янина.

На початку серпня в місті приступили до розробки функціоналу електронної версії «Карти харків’янина». Станом на початок серпня анкети на отримання картки заповнили 200 тисяч городян.

14 вересня перші картки харків’янина отримали працівники Харківського метрополітену і «Харківських теплових мереж».

17 вересня — перші співробітники Харківської міської ради.

22 вересня «Карти харків’янина» почали видавати співробітникам комунальних закладів охорони здоров’я. Першим пощастило медикам 13-й міської лікарні.

За «Карткою харків’янина» можна безкоштовно відвідати Харківський зоопарк і безконтактно оплатити проїзд у міському громадському транспорті, в т.ч. пільговий. Всього до проекту приєдналося понад 150 підприємств, серед яких — супермаркети, аптеки, заправки, заклади громадського харчування тощо.

У жовтні «Картку харків’янина» почали видавати у школах міста учням та їхнім батькам.

На початку листопада стало відомо, що «Картку харків’янина» зможуть отримати всі охочі, які офіційно працевлаштовані у Харкові.