Де можна заповнити анкету для отримання Карти харків’янина

Фото: city.kharkov.ua

Жителі міста Харкова, які бажають отримати так звану Карту харків’янина, повинні заповнити анкету. Робоча група створила два варіанти анкети – паперовий і електронний.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі Харківської міської ради.

Електронну анкету можна заповнити на Порталі електронних сервісів Харкова, а також на сайті і у мобільному додатку «Мій Харків», попередньо пройшовши електронну ідентифікацію (за допомогою електронного підпису або через систему BankID НБУ). Найближчим часом докладна інструкція заповнення з’явиться на сторінці проекту в соцмережах.

З 15 липня, коли був запущений онлайн-сервіс, їм вже скористалося майже 2 тисячі осіб.

Школярі, їхні батьки, співробітники комунальних підприємств вже заповнюють анкети в паперовому форматі. Також цим варіантом незабаром зможуть скористатися всі бажаючі. Зробити це можна буде в центрах надання адміністративних послуг, управліннях праці та соціального захисту населення, адміністраціях районів.

При заповненні анкети городяни самостійно вибирають зручний для них пункт видачі «Картки харків’янина». Коли вона буде готова, власники отримають про це повідомлення.

Як повідомляв Харків Times, очікується, що перші картки видаватимуть на початку осені. Міськрада обіцяє небачену в Україні програму лояльності для власників таких карт, в тому числі товари за зниженою ціною, абонементи, перепустки, спеціальні пропозиції.

15 липня на Порталі електронних сервісів міста Харкова можна заповнити необхідну для отримання карти анкету.