На поїздах Південної залізниці встановлювали неякісні гальма – правоохоронці (фото)

Службові особи Південної залізниці та Південно-Західної залізниці упродовж 2017-2019 років перерахували 70 млн грн на рахунки підконтрольних підприємств за постачання чавунних гальмівних колодок, які не відповідають технічним умовам та виробляються із інших сплавів металів, що призводить до збільшення витрат АТ “Укрзалізниця” на придбання комплектуючих.

Про цеХарків Times дізнався з повідомлення прес-служби Генпрокуратури.

“В результаті використання неякісної продукції створюються передумови до виникнення надзвичайних подій на залізниці під час здійснення пасажирських та вантажних перевезень”, – йдеться у повідомленні.

Прокурори Офісу Генерального прокурора спільно з працівниками Служби безпеки України та слідчими Національної поліції в рамках розслідування у кримінальному провадженні за фактом розтрати майна АТ “Укрзалізниця” (ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу) проводять обшуки в структурних підрозділах акціонерного товариства та в комерційних структурах, виробничих і офісних приміщеннях, а також за місцем проживання фігурантів провадження у п’яти регіонах України.

Прес-служба Служби безпеки України повідомила, що співробітники спецслужби задокументували закупку неякісних запчастин для потреб Укрзалізниці на понад 100 млн гривень, яка створювала загрози стабільному функціонуванню залізничних перевезень.

Оперативники спецслужби встановили, що оборудку організували представники комерційних структур за “підтримки” посадовців керівного складу Укрзалізниці. Через високий рівень зносу рухомого складу та нестачу коштів на оновлення основних засобів, зловмисники налагодили постачання запчастин та обладнання неналежної якості.

“Продукція, зокрема не відповідала встановленим характеристикам, була із явними ознаками попереднього використання. Частина запчастин, за версією слідства, виготовлена в кустарний спосіб, частина – викрадена з вітчизняних підприємств залізничної галузі. За висновками експертів, експлуатація такого обладнання на рухомому складі Укрзалізниці призводила до системного виходу його з ладу, виникнення надзвичайних подій та зривів перевезень”, – йдеться у повідомленні.

Значна частина коштів привласнювалась фігурантами через фірми із ознаками фіктивності.