Перехід “Харківміськгазу” до Нафтогазу: що змінилося для клієнтів

Фото: ukranews.com

У зв’язку з переходом АТ «Харківміськгаз» до групи «Нафтогаз», клієнти будуть отримувати сервіси обліку від газопостачальної компанії «Нафтогаз України».

Про це Харків Times розповіли у компанії.

Тому з 1 по 5 число кожного місяця показання газового лічильника необхідно передавати за допомогою особистого кабінету my.gas.ua або у чат-ботах «Viber» і «Telegram». Будь-які інші сервіси обліку не є коректними і не працюватимуть.

Довідкову інформацію абоненти можуть отримати за номерами контакт-центру ГК «Нафтогаз України»: – (066) 300-28-88 (Vodafone);
– (098) 300-28-88 (Kyivstar);- (093) 300-28-88 (Lifecell).

А також у центрах обслуговування клієнтів АТ «Харківміськгаз» за адресами:

– вул. Гімназійна набережна, 18-а (тел.: (067) 847-55-87; (067) 847-56-19; (067) 847-56-41 – дзвінки, «Viber», «Telegram», «WhatsApp» з 8:30 до 17:00);
– пр. Архітектора Альошина, 5 (тел.: (067) 847-56-68; (067) 847-56-71; (067) 847-56-72 – дзвінки, «Viber», «Telegram», «WhatsApp» з 8:30 до 17:00);
– вул. Академіка Павлова, 120 (тел.: (067) 847-56-74; (067) 847-56-77; (067) 847-56-86; (067) 847-56-88 – дзвінки, «Viber», «Telegram», «WhatsApp» з 8:30 до 17:00).

Як повідомляв Харків Times, група Нафтогаз заявила про інтеграцію до своєї структури АТ «Харківміськгаз».