Харківська міська рада сьогодні, 11 вересня, підписала меморандум про взаєморозуміння та співробітництво щодо розробки транспортної стратегії для міста Харкова з Міністерством транспорту Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії.
Про це Харків Times повідомили у прес-службі міськради.
Харківський міський голова Ігор Терехов подякував міністру транспорту Луїзі Хейг за підтримку в цей складний час та обговорив з нею пріоритетні напрямки взаємодії. Зокрема, можливість підготовки транспортної стратегії для концепції Генерального плану міста Харкова, який розробляється Фондом Нормана Фостера разом з місцевими архітекторами та міжнародними експертами при координаційній підтримці проєкту ЄЕК ООН та за фінансової підтримки уряду Німеччини.
«Я дуже вдячний Великий Британії, вашому народу за політичну, фінансову та військову допомогу Україні. В Харкові є дуже багато руйнацій. Це стосується і критичної інфраструктури, і транспортної системи. Зруйновані депо, знищені десятки одиниць громадського транспорту. Тому зараз ми працюємо з Фондом Нормана Фостера, щоб створити новий Генеральний план і почати масштабну відбудову міста. Величезну роль у ньому відіграватиме транспортна мережа. Сподіваюся на подальшу плідну співпрацю у цьому питанні», – зазначив Терехов.
Своєю чергою Луїза Хейг повідомила, що Велика Британія практично завершила відбір компаній для розробки транспортної стратегії Харкова.
«Мені важко чути про те, як зруйноване ваше місто. І ми повністю підтримуємо Україну і засуджуємо дії росії. І так – важливо продовжувати відбудову, в тому числі в контексті доступності громадського транспорту. Ми будемо раді зробити внесок в історичне відновлення Харкова і вже зараз перебуваємо на фінальній стадії відбору компаній, які займатимуться розробкою стратегії у співпраці з експертами нашого міністерства», – сказала Хейг.
Як повідомляв Харків Times, до початку повномасштабного вторгнення рф міська влада активно піарила розробку нової транспортної системи міста, якою за офіційною інформацією займалася компанія «Dornier Consulting International» за гроші Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). Про результати цієї роботи офіційно не повідомлялося.
Рік потому міська влада заявила, що у Харкові розробляють нову транспортну систему «спеціалісти у сфері транспорту спільно з інжиніринговою компанією «АРУП», залученою британським архітектором Норманом Фостером». З того часу про результати цєї роботи не повідомлялося. Як, втім, і про результати роботи з Фостером.
Таким чином, бачимо як мінімум третю спробу «взяти вагу».