До служби “15-62” тепер можна телефонувати з мобільного

До міської інформаційно-диспетчерської служби “15-62” тепер можна телефонувати з мобільних номерів трьох операторів зв’язку – «Водафон», «Київстар» та «Лайфселл».

Як повідомили у прес-службі Харківської міської ради із посиланням на КП «Міський інформаційний центр», для забезпечення такої можливості мобільні оператори отримали відповідні дозволи на використання у Харкові короткого номера – 1562.

Дзвінки на цей номер з мобільних номерів «Водафон» та «Київстар» – безкоштовні, а для абонентів «Лайфселл» – платні: тарифікація починається з 12 секунди, плата за з’єднання становить 0,00 грн, хвилина розмови – 1,01 грн з ПДВ , додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.

Як повідомляв Харків Times, з 14 листопада минулого року розпочала роботу заздалегідь анонсована міськрадою “гаряча лінія” для прийому звернень громадян з питань відсутності теплопостачання у житлових будинках Харкова.