Харків’яни можуть повідомити про недоброчесну поведінку працівників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, закладів та організацій, які підпорядковуються міській раді, через чат-бот «Прозорий Харків».
Про це Харків Times повідомили у прес-службі міськради.
Користувачі можуть повідомити про порушення анонімно або залишити свої контактні дані для зворотнього зв’язку. У разі вибору персоніфікованого повідомлення вони отримають інформацію про результати розгляду звернення в Telegram або на електронну пошту. Також користувачі мають можливість перевірити статус розгляду повідомлення (отримано, обробляється, розглянуто або надано відповідь). Загальний термін розгляду – до 10 робочих днів з моменту отримання інформації.
«Ми віримо, що цей інструмент значно посилить залученість громадян у процеси управління містом та допоможе забезпечити ефективніший контроль за діяльністю міських службовців», – зазначила директор Департаменту цифрової трансформації Галина Литвинець.
Приєднатися до чат-боту «Прозорий Харків» можна за посиланням. Детальніше з функціоналом і можливостями сервісу можна ознайомитися в розділі «Найчастіші запитання».
Проєкт реалізований у співпраці з волонтерами IT-компанії «EPAM Україна» та «Kharkiv IT Cluster».
Харків Times пересвідчився, що принаймні технічно чат-бот працює.