Кіберполіція у Харківській області припинила роботу шахрайського call-центру, працівники якого переконували іноземців переказувати гроші на підконтрольні шахраям рахунки іноземних банків.
Про це Харків Times повідомили у прес-службі Нацполіції Харківської області.
«Працівники офісу під виглядом служби безпеки іноземних банків переконували довірливих іноземців переказувати кошти на підконтрольні рахунки», – йдеться у повідомленні.
Зловмисники робили обдзвони іноземних громадян та вводили їх в оману. Від імені служби безпеки банку вони повідомляли про підозрілі транзакції за рахунком та переконували потерпілого в необхідності переведення коштів. При цьому оператори «застосовували методи соціальної інженерії та користувались заздалегідь розробленими сценаріями спілкування з громадянами, використовували маніпулятивні техніки».
Як повідомили Харків Times у Харквській обласній прокуратурі, шахрайський call-центр знаходився в офісній будівлі у Київському районі Харкова, займав три поверхи та був розрахований на 46 робочих місць.
За відомостями поліції, під час обшуку, проведеного за місцем розташування call-центру, вилучено 46 одиниць компʼютерної техніки та мобільні телефони.
Наразі встановлюється сума збитків та коло потерпілих. Проводяться слідчі дії для встановлення організаторів шахрайських схем. Відкрито кримінальне провадження за ч. 3 ст. 190 КK України (шахрайство).
Як повідомляв Харків Times, у 2021 році поліція викрила потужну шахрайську структуру, яка працювала з іноземними інвесторами. У кримінальних кол-центрах у Києві та Харкові працювали більш 40 співробітників. Усі — зі знанням англійської. До полювання на них долучилися також англомовні правоохоронці — співробітники ФБР.