Департаменту реєстрації відновлено доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Про це Харків Times повідомили у прес-службі Харківської міської ради.
В умовах воєнного стану послуги у сфері реєстрації бізнесу надаються виключно онлайн.
В Департаменті реєстрації можна отримати наступні послуги:
- рєстрація, припинення, зміна ФОП;
- реєстрація благодійних організацій та змін до них;
- реєстрація та припинення юридичної особи;
- рєстрація змін: керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю; місцезнаходження юридичної особи; видів економічної діяльності; інформації для здійснення зв’язку; зміна установчих документів (крім зміни розміру статутного капіталу, засновників/учасників та їх часток);
- реєстрація, припинення, внесення змін до відокремленого підрозділу юридичної особи;
- реєстрація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств/організацій, комунальних підприємств/організацій.
Для проведення окремої реєстраційної дії необхідно надіслати сформований пакет документів на електронну пошту: [email protected]
У департаменті звернули увагу на те, що пакет документів повинен відповідати вимогам законодавства у сфері електронних довірчих послуг та законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Таким чином, зі всіх документів повинні бути виготовлені електронні копії (сканкопії) у форматі «.pdf» та накладено цифровий електронний підпис заявника.
Накласти цифровий підпис можна за допомогою сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації: http://czo.gov.ua.
Як повідомляв Харків Times, у Харкові розпочав працювати онлайн Центр надання адміністративних послуг та його територіальні підрозділи.