«Харківводоканал» просить споживачів погасити борги, на 1 квітня заборгованість населення за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення становить 565,3 млн грн.
Про це Харків Times повідомили у прес-службі міськради.
В умовах карантину КП «Харківводоканал» працює у штатному режимі, оскільки надання послуг водопостачання та водовідведення має здійснюватися безперервно і може перериватися тільки на ремонт або ліквідацію аварій.
Про це в ефірі на «7 каналі» розповів заступник генерального директора – директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак.
За його словами, станом на 1 квітня, заборгованість населення за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення становить 565,3 млн грн.
«Недоотримання коштів сильно впливає на нашу діяльність і може порушити нормальний режим роботи підприємства, а також мати для споживачів-боржників негативні наслідки», – підкреслив Тарас Грущак.
З огляду на ситуацію, яка зараз склалася в Україні, і в цілях запобігання поширенню коронавірусу, КП «Харківводоканал» просить споживачів здійснювати платежі за надані послуги з централізованого водопостачання та водовідведення онлайн.
Як повідомляв Харків Times, у Харкові оплатити комуналку можна за допомогою QR-коду, який знаходиться на лицьовій стороні квитанції підприємства.
Термін укладання договорів між споживачами і КП «Харківводоканал» на надання послуг централізованого водопостачання та водовідведення продовжили ще на п’ять місяців з дня закінчення карантину.