АТ «Харківгаз» та АТ «Харківміськгаз» розробили експрес-доступ до сервісів на сайті «104.ua».
Про це Харків Times повідомили в прес-службі міськради.
Як повідомили у «Харківміськгаз», щоб створити «Особистий кабінет», необхідно зателефонувати до контакт-центру газових компаній і назвати свій особовий рахунок. «Особистий кабінет» буде створений автоматично. Повідомлення з паролем для входу надійде на мобільний телефон. Після чого потрібно буде перейти за посиланням, яке буде вказане у повідомленні, і на сайті ««104.ua» ввести логін і пароль. Логіном буде номер мобільного телефону споживача.
Телефони контакт-центрів: +38 (067) 01-07-104 (АТ «Харківміськгаз», для мешканців міста Харків), +38 (067) 01-13-104 (АТ «Харківгаз», для мешканців Харківської області).
За допомогою онлайн-сервісів можна: передати показання лічильника; безпечно та просто оплатити за доставку газу; першими завантажити рахунки; відстежувати власне споживання та витрати.
«Карантин обмежує ваші пересування, але не може бути обмеженням для онлайн-сервісів. Ми екстрено розробили експрес-реєстрацію клієнтів для покращення доступу до сервісів газових компаній», – зазначили в АТ «Харківміськгаз».
У компанії повідомили, що зараз у Харкові та області онлайн-сервісом «104.ua» користується близько 300 тис. сімей.
Як повідомляв Харків Times, газові компанії Харківської області з 17 березня по 3 квітня надаватимуть консультації та сервісне обслуговування клієнтів в онлайн-режимі.