Газові компанії переходять на дистанційне обслуговування клієнтів.
Про це Харків Times повідомили у прес-службі міськради.
Газові компанії Харківщини з 17 березня по 3 квітня надаватимуть консультації та сервісне обслуговування клієнтів в онлайн-режимі.
Як повідомили в АТ «Харківміськгаз», для мінімізації ризиків поширення вірусних інфекцій консультації та сервісне обслуговування клієнтів здійснюватиметься газовими компаніями в онлайн-режимі:
за телефонами контакт-центрів:
– АТ «Харківміськгаз»: (057)766-51-04, (067)01-07-104 або відправити лист з питанням на електронну адресу: [email protected] (для жителів міста Харкова);
– АТ «Харківгаз»: (057)766-21-04, (067)01-13-104 або відправити на електронну адресу: [email protected] (для жителів Харківської області).
Також можна скористатися особистим кабінетом на сайті «104.ua», мобільним додатком «104Mobile» для «Android» або «104Mobile Light» для «iPhone», а також чат-ботом «7104ua» у «Viber».
Крім того, для обмеження візитів в місця скупчення людей, газові компанії пропонують клієнтам користуватися онлайн-розрахунками за послуги з доставки газу через особистий кабінет або Viber «7104ua».
«Не дивлячись на відсутність прийомів, газові компанії залишаються на постійному зв’язку зі споживачами газу, продовжують вирішувати газові питання, надавати необхідні консультації та дбати про безпеку клієнтів. Аварійно-диспетчерські служби підприємств працюватимуть без перерв, цілодобово, сім днів на тиждень», – повідомили у «Харківміськгазі».
Як повідомляв Харків Times, прийом громадян у центрах надання адміністративних послуг Харкова з сьогоднішнього дня, 17 березня, проводиться тільки за попереднім записом.