У Державіаслужбі заявили, що будуть штрафувати авіаперевізників, які не виконують вимоги, встановлені правилами щодо необхідного обслуговування пасажирів у разі затримки чи скасування рейсу.
Про це Харків Times дізнався із повідомлення Урядового порталу.
Питання про захист прав пасажирів у разі затримки чи скасування рейсів обговорили на засіданні авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України на тему «Високий туристичний сезон – безпека, комфорт та захист прав туристів. Розвиток туризму України».
Повідомлено, що ринок авіаційних чартерних перевезень в Україні складає близько 25%. За останні півроку українськими авіакомпаніями було виконано вчасно близько 82% рейсів.
Заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк повідомив, що попит туристичних компаній на чартерні авіаперевезення перевищує технічні можливості авіакомпаній їх здійснити.
«Надважливо, щоб авіакомпанії, які надають послуги чартерних перевезень, та туроператори проводили детальний аналіз можливостей забезпечення перевезення всіх заявлених туроператором обсягів. В умовах договору між туроператором та авіаперевізником мають бути чітко визначені обсяг перевезень за кожним маршрутом та розклад виконання польотів, а також передбачено санкції за порушення закріплених умов», – наголосив Юрій Лавренюк.
За його словами, також Державіаслужбою додано вимогу, що у разі виконання рейсів у нічний період доби авіаперевізник зобов’язаний забезпечити роботу довідки цілодобово.
«Якщо перевізники не будуть виконувати вимоги, встановлені правилами щодо необхідного обслуговування пасажирів у разі затримки чи скасування рейсу – Державіаслужба буде застосовувати фінансові санкції у вигляді накладання штрафу», – наголосив заступник міністра.
У свою чергу в.о. першого заступника Голови Державної авіаційної служби Сергій Коршук повідомив, що у високий сезон буде мобілізовано весь інспекторський склад Державіаслужби для здійснення більш посилених перевірок технічного стану літаків.
«Ми повністю лібералізували ринок чартерних перевезень. На сьогодні право сертифікації експлуатантів повністю відповідає європейському стандарту. Більше того, літаки, які експлуатуються сьогодні на чартерному ринку, проходять додаткову експертизу Європейського агентства авіаційної безпеки (EASA) і отримують дозвіл на виконання польотів. Тобто додатково перевіряється технічний стан цих літаків. Але, на жаль, на сьогодні є перевізники, які приймають зобов’язання на себе, не враховуючи технічний стан літаків, їх вік та графік польотів, через що виникають затримки. До таких авіаперевізників будуть застосовуватись відповідні жорсткі санкції. Для нас безпека пасажирів понад усе», – заявив Коршук.
Як повідомляв ХарківTimes, 182 туристи другий день не можуть вилетіти з Барселони до Харкова.