У міськраді громадян приймають в онлайні

Особистий прийом громадян в режимі відеозв’язку за допомогою інтернет-додатків Skype та Viber впровадили у Департаменті реєстрації Харківської міської ради.

Як повідомили у прес-службі міськради із посиланням на директора Департаменту реєстрації Олега Дробота, будь-який бажаючий може записатися на прийом в онлайн-режимі на сайті Департаменту реєстрації та у зручний для нього час зв’язатися із директором або керівником підрозділу департаменту через Skype чи Viber.

“На мій погляд, це дуже зручно – звернутися до чиновника безпосередньо за допомогою сучасних видів зв’язку, заощадивши при цьому час на вирішення свого питання”, – зазначив Дробот.

Він також підкреслив, що дана послуга є альтернативною – за бажанням будь-який мешканець міста може, як і раніше, потрапити на прийом до чиновника особисто.

Для отримання консультації з питань у сфері реєстрації нерухомості, бізнесу, місця проживання та іншого можна також безкоштовно звернутися на «гарячу» лінію департаменту за номером 0-800-304-304. Дзвінки приймаються по будніх днях у робочий час.

Як повідомляв Харків Times, до міської інформаційно-диспетчерської служби «15-62» тепер можна дзвонити з мобільних номерів трьох операторів зв’язку – «Водафон», «Київстар» та «Лайфселл».