Двоє депутатів Харківської міськради поклали мандати

Фото: Харків Times

Сьогодні, 20 грудня, на своїй позачерговій сесії Харківська міська рада задовольнила особисті заяви депутатів Ігоря Аріха (обирався від Блоку Кернеса) та Альони Агеєнко (обиралася від опзж) про дострокове припинення їхніх депутатських повноважень.

Про це Харків Times повідомили у Харківській міській раді.

Брак однієї з наймолодших своїх депутаток Агеєнко Харківська міськрада, ймовірно, не дуже помітить, як це минулого року було з Марією Скоробагач. Дівчинка стала дорослою, ігри у депутатство від невідомо якої політсили у прифронтовому місті, мабуть, її більше не цікавлять. Вона губиться у тумані разом зі своїми трьома задекларованими квартирами, автівкою Mercedes-Benz 2020 року випуску та… млином.

Складання повноважень 55-річним головою постійної комісії міськради з питань транспорту та зв’язку, одним з найбагатших членів міського депутатського корпусу, бізнесменом, який має (чи принаймні мав) бізнес в окупованому Криму, Ігорем Аріхом – подія досить цікава.

Аріх, якого вважають особистим другом Кернеса та чи не головним вигодонабувачем сумно відомої «кооперативної схеми», внаслідок якої місто втратило близько 100 га землі у Лісопарку, мабуть перестав вважати Харків таким вже «успішним». І важко точно визначити, що було причиною такого розчарування – війна та постійні обстріли чи пильна увага саме до тої «кооперативної схеми» з боку правоохоронних органів, скажімо, прокуратури, яку вже давно не очолює колишній бізнес-партнер Євген Попович. І хоча термін давності по цих справах, на жаль, вже минув, але ті ділянки посеред Лісопарку навряд чи тепер комусь знадобляться, адже на додачу до землі тут пропонують прильоти російських КАБів.

Та й з транспортом все стало далеко не так «успішно», як було, скажімо, у 2019 році, коли, за відомостями Харківського антикорупційного центру (ХАЦ), ТОВ «Трансмейл-2012», яке очолював брат Ігоря – Дмитро Аріх, працювало більш, ніж на десяти міських маршрутках. Де тепер ті маршрутки? Містом бігають в основному муніципальні «карсани», а проїзд у них – безплатний.

Взагалі безплатний проїзд у транспорті не повинен влаштовувати людину, яка у 2019 році підняла питання підвищення тарифів у міському електротранспорті, саме очолювана ним комісія тоді внесла це питання на розгляд сесії міськради.

«Це стало приводом для міськради Кернеса не виконувати рішення суду, щодо призупинення підвищення вартості проїзду», – вважає ХАЦ.

І от тепер Аріх йде з депутатів. Це можна розцінювати як чергову ознаку кінця «ери Кернеса» у нашому місті. На початку 2021 року Харків «загубив» тодішнього керівника «Харківських теплових мереж» Сергія Андрєєва. В жовтні того ж року з посади був звільнений скандально відомий директор Департаменту житлово-комунального господарства Семен Сирота, який рік тому ще й склав із себе депутатські повноваження. Якою буде для міста «нова ера»?

Як повідомляв Харків Times, рік тому, наприкінці грудня 2023, за власним бажанням свої депутатські повноваження у міськраді склали троє депутатів: Семен Сирота та Олена Тоболіна (обидва балотувалися від Блоку Кернеса) та наймолодша депутатка міськради Марія Скоробагач (балотувалася від ОПЗЖ, після заборони цієї партії та розпуску її фракції у травні 2022 року увійшла до депутатської групи «Відновлення України» разом із більшістю колишніх однопартійців).