Новий директор Харківського метрополітену розповів про майбутні зміни на підприємстві

Фото: city.kharkov.ua

У КП “Харківський метрополітен” мають намір виробити нову концепцію рекламної політики, питання тарифоутворення переглядати не планують.

Про це  Харків Times повідомили в прес-службі міськради.

Про те, як працюватиме підприємство під управлінням нового генерального директора, розповіли 10 грудня, на спільній прес-конференції заступник Харківського міського голови Євген Водовозов та нещодавно призначений керівник КП «Харківський метрополітен» Андрій Гармаш.

За словами Євгена Водовозова, мер Харкова Ігор Терехов поставив перед новим головою харківської підземки низку завдань, спрямованих на покращення роботи підприємства.

Андрій Гармаш зазначив, що серед них – будівництво двох нових станцій метро «Державинська» та «Одеська», створення всіх умов для безпечного обслуговування пасажирів, ретельне дотримання санітарних норм в умовах пандемії COVID-19, а також підтримка колективу.

Зокрема, новий керівник метрополітену наголосив, що на підприємстві вживуть усіх заходів, щоб виплатити заробітну плату працівникам у повному обсязі.

«Згідно з умовами колективного договору, ми за листопад виплатили 50% зарплати. Механізм вирішення проблеми є», – зазначив новий генеральний директор КП.

За його словами, у метрополітені розроблять нову концепцію рекламної політики, щоб більшу частину реклами перенести з паперових на електронні носії, тим більше, що у вагонах встановили екрани.

Крім того, Андрій Гармаш відповів на питання щодо зменшення інтервалу руху поїздів. За його словами, щоб зменшити інтервал на одну хвилину, потрібно додатково випускати 118 поїздів на день, що коштуватиме підприємству 80 тис. грн.

Також генеральний директор КП «Харківський метрополітен» повідомив, що підприємство зазнає фінансових труднощів після карантину. За його словами, коли метро закрили для перевезення пасажирів під час весняного локдауну, підприємство втратило близько 300 млн. грн. Тому потрібен час, щоб вийти зі скрутного становища.

Читайте також:

Своєю чергою Євгеній Водовозов зазначив, що зараз найбільший показник з пасажиропотоку становить 480 тис. осіб у будній день та 410-420 тис. пасажирів – у вихідні. Раніше метрополітен перевозив у день близько мільйона пасажирів. За його словами, щоб підприємство могло не лише здійснювати технічне обслуговування, а й вкладати кошти у розвиток, необхідно вийти на показник 750-800 тис. пасажирів на день.

Віцемер також нагадав, що тарифи на проїзд у метрополітені не підвищуватимуться.

Довідка. Андрій Гармаш закінчив Харківську державну академію міського господарства, магістр зі спеціальності «Електропостачання та електрозбереження», кваліфікація – інженер-електрик. До працевлаштування у КП «Харківський метрополітен» працював першим заступником технічного директора – директором міських електричних мереж АТ «Харківобленерго», головним інженером «Харківенергозбуту» та на різних посадах в енергопостачальних компаніях Харкова та Харківської області. Пізніше був призначений на посаду першого заступника генерального директора Харківського метрополітену, в.о. генерального директора метрополітену, а з 7 грудня – генеральним директором підприємства.

Як повідомляв Харків Times, генеральний директор Харківського метрополітену В’ячеслав Стаматін зібрався у відставку.

7 грудня на посаду генерального директора КП “Харківський метрополітен” призначено Андрія Гармаша. Контракт із ним укладено на один рік.