Харківенергозбут оштрафовано на 1,7 млн ​​гривень за неправильну роботу зі споживачами

Фото: sk-eps.ru

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) розглянула скаргу клієнта компанії ПрАТ «Харківенергозбут», перевірила факти та знайшла порушення. Тепер компанія має сплатити державі 1 700 000 гривень штрафу та протягом місяця привести свою роботу у відповідність із нормативами.

Про це Харків Times дізнався з повідомлення на офіційному сайті НКРЕКП.

Під час перевірки ПрАТ «Харківенергозбут», проведеної за заявою позивача, сказано в повідомленні, було виявлено низку порушень. Зокрема, споживачі не отримували значущу інформацію в чіткій і зрозумілій формі, безкоштовно та у встановлені законом терміни; у споживачів немає можливості отримати потрібну інформацію в особистому кабінеті на сайті компанії.

«Зважаючи на зазначене Регулятором накладено штраф у розмірі 1 700 000 гривень на ПрАТ «Харківенергозбут» за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу», — йдеться в повідомленні НКРЕКП.

Крім того, комісія зобов’язала ПрАТ «Харківенергозбут» забезпечити в термін до 15 лютого 2021 можливість створення на офіційному веб-сайті особистого кабінету споживача для юридичних осіб та до 1 березня 2021 проінформувати НКРЕКП про це, надавши всі докази.

НКРЕКП закликає всіх споживачів у разі порушення їх прав писати до комісії.