Вперше ліцензії приватного пілота отримали курсанти льотного факультету в Харкові

Фото: armyinform.com.ua

Перша група другокурсників льотного факультету Харківського університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба завершила цьогорічну льотну практику, після проходження якої отримали Ліцензії приватного пілота (Private Pilot License (PPL).

Про це Харків Times дізнався з повідомлення АрміяInform.

За словами тимчасового в. о. заступника начальника університету з льотної підготовки підполковника Сергія Гончаренка, віднедавна первинна льотна підготовка курсантів відбувається за сертифікованою Державною авіаційною службою програмою.

Відповідно до курсу перед початком польотів кожен курсант пройшов 100 годин теоретичної та льотної підготовки та склав іспит, який включає контрольні питання з кількох дисциплін.

Цього року вивізну програму курсантів виконували на легкомоторних гвинтових літаках Tecnam P2002 італійського виробництва. Після проходження льотної практики, яка тривала два місяці, кожен курсант отримав по 45 годин нальоту.

Після завершення навчання і льотної практики курсанти отримали Ліцензії приватного пілота (Private Pilot License (PPL) – документа, який надає право самостійного керування повітряним судном.

Фото: armyinform.com.ua

Як повідомляв Харків Times, ввечері 25 вересня під Чугуєвом, на відстані близько 1 км від міста у напрямку Харкова біля автотраси впав і загорівся літак АН-26Ш. На борту знаходилося 27 військових, 25 з них загинули під час катастрофи, ще один курсант, що отримав 90% опіків, помер наступного дня у лікарні.

До остаточного офіційного встановлення всіх обставин та причин катастрофи літака АН-26Ш Міноборони усунуло начальника Харківського національного університету Повітряних сил Олександра Турінського від виконання службових обов’язків.

28 жовтня Урядова комісія з розслідування катастрофи Ан-26Ш офіційно оприлюднила результати роботи та назвала причини трагедії. Згідно з висновками роботи комісії катастрофа сталася внаслідок дії низки небезпечних факторів, серед яких – практика виконання на літаку АН-26 зльотів “конвеєром”, відмова системи ПРТ-24 лівого двигуна, порушення планової таблиці польотів та ін.