На будівництві дороги кинули пляшки з “коктейлем Молотова” в будівельну техніку – заява міськради

Фото: city.kharkov.ua

Сьогодні о 3:50 ранку на будівельному майданчику нової дороги в районі станції метро “Київська” була спроба підпалу будівельної техніки. Невідомі кинули через паркан кілька пляшок із запальною сумішшю, внаслідок чого загорілися три вантажівки. Завдяки своєчасним діям охорони вогонь був оперативно погашено, але техніка суттєво постраждала. Зараз на місці події працює поліція, роботи не припинено.

Про це Харків Times дізнався із заяви міськради. Наводимо частину документа в оригінальному вигляді:

“Ця дорога передбачена Генеральними планами будівництва Харкова 1953 1986, 2004 і 2013 років. І вона буде побудована, як би цьому не чинив опір той, хто вкрав у міста землю під свій ринок, незаконно побудував на ній торговельні павільйони і тепер здає їх втридорога дрібному бізнесу. Як показує історія, підпал машин – улюблений спосіб народного депутата Олександра Фельдмана залякувати конкурентів і незадоволених ситуацією на ринку “Барабашово”. Ми розуміємо, що за сьогоднішньою спробою підпалу стоїть саме Фельдман і Ко. Ми це доведемо усіма наявними в нашому розпорядженні законними способами.

Фельдман і Ко – безпринципні ділки, які чужими руками, тих, хто кинув пляшки із запальною сумішшю, фактично оголосили війну місту і інтересам харків’ян.

Ранковий підпал – це спроба похитнути імідж Харкова як надійного ділового партнера, що підтверджено численними міжнародними рейтингами і співпрацею міста з такими авторитетними організаціями, як Світовий банк, Європейський інвестиційний банк і багатьма іншими. За спробу шкоди діловій репутації Харкова доведеться відповісти. Ми звертаємося до органів правопорядку якомога швидше і ретельніше провести розслідування цього інциденту. Також просимо поліцію розглянути всі заяви про підпали машин опонентів Олександра Фельдмана, які працюють на ринку “Барабашово”. Ви напевно побачите в цих підпалах систему.

Натхненники, замовники і спонсори протестів проти будівництва нової дороги занадто добре відомі, щоб уникнути покарання. Як і головний вигодонабувач зриву будівництва – Олександр Фельдман, який винен грошей усьому світу.

Ще раз зазначимо – дорозі бути, як би цьому не противилися злодійкуваті любителі муніципальної землі і найняті ними псевдоактівісти. І застерігаємо – розпочата вами війна проти інтересів Харкова і харків’ян нічим хорошим для вас не закінчиться! Фельдман і його підручні будуть покарані”.

 

 

Фото: www.city.kharkov.ua

Як повідомляв Харків Times, 20 липня о районі супермаркету “Рост” (станція метро “Київська”) почалося будівництво нової дороги протяжністю 2,2 км, яка з’єднає вулицю Шевченка та проспект Ювілейний. Початок будівництва супроводжувався пікетом, у якому брали участь близько 30 осіб, протестувальники встановили намети й планували влаштувати цілодобове чергування, перешкоджаючи будівництву дороги.

21 липня заступник мера Харкова з питань інфраструктури міста Євген Водовозов заявив, що роботи ведуться на міській землі. До початку будівництва були зібрані всі необхідні документи, тому з тими, хто заважає будівництву, повинні розібратися правоохоронці.

Харківська міськрада на сесії 16 жовтня прийняла рішення щодо будівництва нової магістралі. На проектування виділено 1,3 млн. грн, вартість будівництва мер Харкова Генадій Кернес оцінив у 250-270 млн грн.

Депутати Харківської міськради 18 грудня надали дозвіл КП “Міський торговий ринок” на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки по вул. Амурській біля станції метро “Академіка Барабашова”.

Пов’язаний з групою Ярославського консорціум виграв тендер на будівництво дороги через “Барабашово”.

Ще 17 грудня 2019 року, під час брифінгу у Верховній Раді харківський нардеп Олександр Фельдман заявив про свою участь у виборах на пост мера Харкова. 17 червня Фельдман підтвердив у Facebook свій намір брати участь у боротьбі за посаду Харківського міського голови на місцевих виборах, які призначені на 25 жовтня.