Харківським військкоматам і центрам зайнятості більше не потрібні паперові довідки про склад сім’ї

Сьогодні, 10 червня, рішенням виконкому Харківської міськради до Реєстру територіальної громади Харкова підключені військкомати, центри зайнятості та виправні колонії. Таким чином, вони більше не будуть вимагати довідки про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання у паперовому вигляді. Зміни вступлять в силу з 1 липня.

Про це Харків Times повідомили у прес-службі Харківської міської ради.

За словами заступника Харківського міського голови з питань цифрової трансформації Олега Дробота, до Реєстру територіальної громади вже підключено більше 1,6 тис. різних суб’єктів, включаючи структури міськради, державні організації, комунальні підприємства, нотаріусів, суддів та ін., які не вимагають подібних довідок .

“Всі дані надходять автоматично, тим самим городяни позбавляються від зайвого клопоту”, – сказав Дробот.

Цим рішенням також виключається функція КП “Жилкомсервіс”, житлових кооперативів та ОСББ з оформлення та видачі паперових довідок про склад сім’ї та місце реєстрації.

Якщо ж інформація в реєстрі тергромади не збігається з реальністю, харків’янам достатньо звернутися за телефоном гарячої лінії: (0-800) -304-304, розповісти про невідповідність, і ця інформація буде підкоригована.

У разі необхідності оформити довідки онлайн про склад сім’ї та місце реєстрації, а також безліч інших довідок мешканці можуть на “Порталі електронних сервісів”.

Як повідомляв Харків Times, у Харкові планують розвивати центри надання адміністративних послуг через впровадження онлайн-сервісів, Портал електронних сервісів, а також персональний кабінет харків’янина.