У Харкові визначили переможців міського конкурсу інноваційних проектів.
Про це Харків Times дізнався з повідомлення прес-служби Харківської міськради.
Визначено переможців міського конкурсу інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів, які отримають кошти на реалізацію ініціатив з міського бюджету.
Як повідомила начальник Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Вікторія Грецька-Миргородська, цього року на участь у конкурсі було подано 40 проектів від 37 громадських організацій. Два учасники були зняті з участі в конкурсі через надання неповного пакета документів.
Проекти оцінювалися за десятьма показниками, серед яких – відповідність Стратегії розвитку міста і міським цільовим програмам, креативність, потенціал організації, реалістичність цілей і очікуваних результатів, обґрунтованість бюджету проекту та ін.
«Серед учасників були представники громадських об’єднань та благодійних організацій Харкова, в тому числі слухачі й випускники Школи соціального проектування і грантрайтінга «Open Grants School». Конкурс дає можливість реалізувати в місті найбільш яскраві і цікаві проекти, які позитивно впливають на імідж Харкова і сприяють залученню соціальних інвестицій. При цьому, як показує досвід, конкурс сприяє тісній комунікації громадськості з виконавчими органами, що підвищує рівень довіри до влади», – зазначила начальник управління.
За підсумками розгляду проектних заявок експертна рада визначила десять переможців, які отримають муніципальні гранти в розмірі від 40 до 165 тис. грн.
Серед проектів-переможців:
– «Інклюзивна мода як засіб просування інклюзії та толерантності в місті Харкові» (ГОІ «Креавіта») – створення інклюзивного модельного агентства, яке буде займатися професійною підготовкою моделей з інвалідністю та розробкою адаптивної колекції одягу;
– «Старий цирк Грікке» (ГО «Фундація «Схід – Захід») – створення віртуального музею харківської циркової культури, який можна буде відвідати з будь-якої точки світу. Це дозволить привернути увагу потенційних інвесторів до ревіталізації історико-архітектурної пам’ятки;
– «Харків – місто стартапів (ГО ТБИ «Харківські технології») – розвиток стартап- руху, створення спільноти тренерів та експертів з оцінки проектів, сприяння у розробці бізнес-пропозицій;
– «Мій улюблений український Харків» (Група компаній реалізації ключових інновацій) – організація безкоштовних мовних курсів, кіноклубів, міських екскурсій «Український Харків», тематичних відеопроектів «Бери і говори», «Відомі харків’яни».
Як зазначили в управлінні, найближчим часом з громадськими організаціями, які представили на конкурс свої проекти, будуть укладені відповідні договори і проведені необхідні консультації.
З більш детальною інформацією та іншими проектами можна ознайомитися на сайті міськради.
Зазначимо, що Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів проводить міський конкурс інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів третій рік поспіль. Щорічно на реалізацію соціальних ініціатив у рамках конкурсу з міського бюджету виділяється 1 млн грн. У 2017 і 2018 роках перемогли 18 проектів (по дев’ять щороку). Всі вони були успішно реалізовані.