«Київстар» іще не подолав проблеми

Вчора, 12 грудня, у роботі телекомунікаційної компанії «Київстар» стався масштабний збій.

Про це Харків Times дізнався з повідомлення «Київстару».

«Зранку 12 грудня в мережі “Київстару” стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії вже працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння», – йдеться у повідомленні компанії.

Станом на ранок сьогодні, 13 грудня, остаточно подолати проблеми оператору мобільного зв’язку ще не вдалося.

Як повідомили Харків Times у Харківській міській раді із посиланням на Центр надання адміністративних послуг Харкова, у зв’язку зі збоєм на «Київстарі» було «припинено розсилку SMS-повідомлень щодо реєстрації/отримання готового результату адміністративної послуги».

Міськрада рекомендує мешканцям міста перевіряти стан розгляду справ або на сайті ЦНАП, або ж на його сторінці у Facebook. Також можна телефонувати до колцентру за телефоном: 0800-57-34-34.

«При подачі документів до ЦНАП м.Харкова адміністратор видає опис, де вказаний номер справи завдяки якому можна дізнатися стан виконання послуги онлайн», – йдеться у повідомленні міськради.