З 18 січня у Харківському метрополітені можуть виникнути труднощі при оплаті за проїзд за допомогою мобільного телефону.
Про це Харків Times повідомили в прес-службі міськради.
За інформацією КП “Харківський метрополітен”, про це йдеться у листі інвестора щодо впровадження автоматизованої системи з оплати проїзду «Електронний квиток» у міському електротранспорті ТОВ «ФК «Платіжний центр».
Повідомляється, що оплата за проїзд банківською картою буде працювати в звичайному режимі. Також пасажири можуть придбати паперові квитки на проїзд у метро.
Детальна інформація про номер телефонної гарячої лінії: 0-800-505-685.
Як повідомляв Харків Times, 10 травня турнікети безконтактної оплати проїзду в метрополітені Харкова тимчасово перестали приймати розрахунок банківською карткою «VISA».