У метро Харкова можливі проблеми з оплатою за допомогою мобільного телефону

Фото: city.kharkov.ua

З 18 січня у Харківському метрополітені можуть виникнути труднощі при оплаті за проїзд за допомогою мобільного телефону.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі міськради.

За інформацією КП “Харківський метрополітен”, про це йдеться у листі інвестора щодо впровадження автоматизованої системи з оплати проїзду «Електронний квиток» у міському електротранспорті ТОВ «ФК «Платіжний центр».

Повідомляється, що оплата за проїзд банківською картою буде працювати в звичайному режимі. Також пасажири можуть придбати паперові квитки на проїзд у метро.

Детальна інформація про номер телефонної гарячої лінії: 0-800-505-685.

Як повідомляв Харків Times, 10 травня турнікети безконтактної оплати проїзду в метрополітені Харкова тимчасово перестали приймати розрахунок банківською карткою «VISA».