Харків готовий встановити 200 камер на дорогах, якщо отримає 30% штрафів у бюджет

Фото: city.kharkov.ua

Харківська міська рада звернулася до профільних комітетів Верховної Ради України з проханням виробити механізм стимулювання місцевої влади встановлювати системи автоматичної фото- та відеофіксації порушень правил дорожнього руху.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі міської ради з посиланням на заступника Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євгена Водовозова.

З такою заявою Євген Водовозов виступив під час спільної наради керівників правоохоронних органів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування.

«Кілька років тому в Кабінеті Міністрів була велика нарада щодо безпеки дорожнього руху, на якій, зокрема, обговорювалося питання щодо камер автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху. Тоді була домовленість, що 50% штрафів за перевищення швидкості будуть йти до бюджету країни, 20% — до центру МВС з обробки цих штрафів та 30% — до місцевих бюджетів, за умови встановлення камери за кошти місцевого бюджету. Тоді Харків встановив одну таку камеру, але домовленість залишилася невиконаною. Сьогодні я маю нагоду звернутися до депутатів профільних комітетів ВРУ, щоб вони довели справу до кінця.

За розрахунками співробітників поліції, Харкову потрібно щонайменше 68 камер, а щоб охопити місто повноцінно — понад 200. Жодне місто не спроможне встановити ці системи у такому обсязі за кошти свого бюджету. Але якщо ми розумітимемо, що частина штрафів повертається до бюджету міста, ми підемо до банків, залучимо для цього приватних інвесторів. Це нормальний підхід, який застосовується в усьому світі», — сказав віце-мер.

Поки що місто намагається підвищити безпеку руху за рахунок ремонту та встановлення нових світлофорів. Щоправда, і цей процес йде не дуже швидко.

За останні роки, за словами Водовозова, було реконструйовано 37 світлофорів.

«Здавалося б, для півторамільйонного міста це небагато, але ж за кожним об’єктом стоїть величезна робота. Наприклад, реконструкція організації дорожнього руху на перехресті пр. Московський – вул. Академіка Павлова – вул. Тарасівська – вул. Польова – вул. Лесі Українки. Ми говоримо про встановлення одразу чотирьох світлофорних об’єктів, про розширення проїжджої частини. За статистикою минулих років, там траплялося від однієї до трьох аварій на день, а з моменту закінчення реконструкції — чотири за рік. Зменшення у сто разів, і це лише на одному перехресті. Зроблено багато, але належить зробити, звісно, ​​ще більше», — зазначив Євген Водовозов.

Як повідомляв Харків Times, у Харкові на безпеку на дорогах витратять 21 млн грн.