Укрзалізниця збирається збудувати 50 вагонів-зерновозів на Панютинському вагоноремонтному заводі

Фото: cfts.org.ua

АТ «Укрзалізниця» у 2022 році планує побудувати 50 вагонів-зерновозів нового зразка на Панютинському вагоноремонтному заводі (Лозівський район Харківської області).

Про це Харків Times повідомили у прес-службі відомства з посиланням на голову правління АТ «Укрзалізниця» Олександра Камишина.

«Наступного року плануємо поповнити парк зерновозів, які мають стабільно великий попит на ринку вантажних перевезень. Вже формуємо замовлення нашому Панютинському вагоноремонтному заводу на виготовлення 50 вагонів-зерновозів нового зразка, які є повністю розробкою підприємства. Даємо старт серійному виробництву цих вагонів», – повідомив Камишин.

Згідно з концепцією відновлення стійкого функціонування АТ «Укрзалізниця» у найближчі сім років планується побудувати та оновити майже 15 тис. зерновозів. У тому числі 3,6 тис. – на підприємствах АТ «Укрзалізниця».

Керівництво Укрзалізниці не вперше анонсує замовлення для ПВРЗ, але не виконує своїх обіцянок. Через відсутність замовлень на ремонт вагонів улітку 2020 року підприємство перейшло на скорочений робочий тиждень. За словами голови первинної профспілкової організації заводу Валентини Левченко, щоб завантажити 1,6 тис. працівників підприємства, щомісяця потрібно ремонтувати хоча б сотню вагонів та відновити будівництво вагонів. Профспілковий комітет уже неодноразово звертався до керівників у Києві, але Укрзалізниця не прислухається до проблем ПВРЗ.

У 2019 році на підприємстві завершили розробку вагона з покращеними технічними характеристиками для перевезення зерна та готові були розпочати їх серійне виробництво.

Довідка:

Вагон для перевезення зерна та інших харчових сипучих вантажів моделі 19-6938 – розробка філії «Панютинський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця». Вагон призначений для безтарного перевезення зерна та інших харчових сипучих вантажів насипом, що потребують захисту від атмосферних опадів. Досвідчений зразок виготовлений у 2019 році, у нього збільшено обсяг – 120 м³, тоді як максимальний обсяг старих зерновозів – 94 м³. Конструкційна швидкість вагона – до 120 км/год. Вагон сертифікований та призначений для експлуатації на залізницях України та держав-учасниць Ради із залізничного транспорту.

Як повідомляв, Харків Times, колективу Панютинського вагоноремонтного заводу (Харківська область) 26 лютого представили нового керівника – В’ячеслава Коваленка.

Укрзалізниця хоче продати Панютинський вагоноремонтний завод.

Аудитори виявили порушення на 133 млн грн на Панютинському вагоноремонтному заводі.