Харків’янам розповіли, куди звертатися, якщо немає тепла і гарячої води

Фото: city.kharkov.ua

Жителі міста Харкова з питань опалення та гарячої води можуть звернутися на лінію цілодобового колл-центру і в районні філії «Тепломереж».

Про це Харків Times повідомили в прес-службі міськради.

Номер цілодобового багатоканального колл-центру: 341-41-40.

Районні філії КП «Харківські теплові мережі» приймають дзвінки з 8:00 до 17:00 в робочі дні за таким номерам:

1. Індустріальний – 703-32-55, 050-401-43-64;
2. Слобідський – 050-401-38-32, 050-401-38-47;
3. Немишлянський – 728-41-40, 050-302-64-73;
4. Шевченківський – 349-48-75, 050-364-58-50;
5. Київський – 050-364-61-93;
6. Московський – 341-72-25, 341-72-34, 050-364-60-78;
7. Новобаварський – 050-401-46-25;
8. Холодногірський – 050-401-38-80;
9. Основ’янський – 341-72-27.

Як повідомляв Харків Times, Харківські тепломережі впроваджують сучасну систему диспетчеризації SCADA, завдяки якій все, що відбувається у системі теплопостачання міста, буде видно в режимі реального часу. У міській раді запевняють, що це дасть можливість не підвищувати тарифи.

Гендиректор “Харківських тепломереж” Василь Скопенко запевнив, що підприємство готове розпочати опалювальний сезон 2021-2022 у встановлені терміни.

У Харкові почали подавати тепло до медичних установ і навчальних закладів.

14 жовтня розпочалася подача тепла в квартири харків’ян. Станом на 9:00 18 жовтня, в місті до центрального теплопостачання підключено 3 578 житлових будинків, що становить 57% від усіх будинків, в які треба подати тепло.