«Карту харків’янина» можна оформити в центрах адмінпослуг

Фахівці територіальних підрозділів Центру адміністративних послуг міста Харкова допомагають скласти заявку на отримання «Картки харків’янина».

Про це Харків Times повідомили в прес-службі міської ради.

Отримати послугу можна в Центрах доступу, які працюють у ЦНАП. Як розповіла заступниця директора Департаменту цифрової трансформації Олена Цопух, туди можуть звернутися харків’яни, у яких з різних причин не виходить оформити карту самостійно онлайн. Фахівці допоможуть їм авторизуватися на Порталі електронних сервісів та внести анкетні дані.

Начальник Регіонального центру послуг Віталій Ткаченко пояснив, що завдання адміністраторів не тільки надавати послуги, а й навчати відвідувачів отримувати їх онлайн.

«Для цього спеціально було створене робоче місце, яке знаходиться у вільному доступі, сюди може підійти будь-хто і підвищити свій рівень цифрової грамотності, щоб у майбутньому отримувати різні довідки і послуги онлайн», — розповів Віталій Ткаченко.

Всього на Порталі електронних сервісів надають 16 онлайн-послуг, більшість з яких — у сфері реєстрації.

Як повідомляв Харків Times, у проекті Картки харків’янина беруть участь вже 150 компаній.

Міська рада обіцяє небачену в Україні програму лояльності для власників таких карт, в тому числі товари за зниженою ціною, абонементи, перепустки, спеціальні пропозиції.

З 15 липня на Порталі електронних сервісів міста Харкова можна заповнити необхідну для отримання карти анкету.

Крім цього анкету можна заповнити в мобільному додатку «Мій Харків».

У Харкові почала працювати «гаряча лінія» з питань Карти харків’янина.

На початку серпня в місті приступили до розробки функціоналу електронної версії «Карти харків’янина». Станом на початок серпня анкети на отримання картки заповнили 200 тисяч городян.

14 вересня перші картки харків’янина отримали працівники Харківського метрополітену і «Харківських теплових мереж».