У Харкові нові правила для установки електрозарядок і станцій прокату самокатів

Ілюстративне фото: Paspirtukininkai © Rytis Šeškaitis

На сьогоднішній сесії міської ради до Правил благоустрою території міста Харкова внесли низку змін, які стосуються станцій прокату та зарядки електросамокатів. У мєрії стверджують, що не проти електротранспорту, а тільки за, але городяни скаржаться.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі міської ради.

Зокрема, тепер заборонено встановлювати електрозарядні пристрої на території парків, рекреаційних зон, скверів, садів, майданів, на пішохідних і велосипедних доріжках, пляжах, прибудинкових територіях.

Електрозарядки дозволено розміщувати на відстані не менше 20 м від житлових будинків і виключно за наявності права власності або користування земельною ділянкою, або при укладанні договору користування окремим елементом благоустрою комунальної власності з обов’язковим облаштуванням місця для паркування.

Як повідомив директор Департаменту територіального контролю та земельних відносин Олексій Калина, мета цього рішення — впорядкувати розміщення в місті електрозарядних пристроїв.

«Є сотні звернень людей, у яких порушені права на житло та відпочинок, коли ці станції встановлюються біля житлових будинків. Є звернення по вулицях Отакара Яроша, Дерев’янка, Чичибабіна, Ньютона, проспекту Науки та за багатьма іншими адресами», — розповів Олексій Калина.

Крім того, Правилами благоустрою забороняється самовільно встановлювати засоби індивідуального пересування (велосипед, самокат, скейт, гіроборд, гіроскутер, моноколесо, електросамокат, електровелосипед тощо) для надання послуг з прокату поза пунктом (станції) прокату.

Секретар міської ради Ігор Терехов з цього приводу зауважив, що, коли в Харкові почав розвиватися прокат самокатів, відбулася зустріч з представниками цього бізнесу, деякі з яких приїхали з інших міст. Тоді були визначені місця для стоянки самокатів, які не заважали пішоходам, а також оптимальна кількість і швидкісні обмеження для цих засобів пересування.

«Ми «за» електрозарядки, щоб кількість електромобілів росла й розвивалася, «за» міський транспорт на акумуляторах, але ми проти того, щоб люди не могли виїхати з двору, не впершись в заправну станцію, щоб автомобілі їздили по газонах, ми проти того, щоб люди не могли спокійно спати», — зазначив Ігор Терехов.

У найближчому майбутньому міська рада планує взятися і за заправки для електромобілів.

Як повідомляв Харків Times, ще в лютому минулого року влада обіцяла, що на стоянках КП «Муніципальне паркування» з’являться електрозаправки для електромобілів і газові заправки.