“Електроважмаш” виставляють на продаж

Фото: privatization.gov.ua

Кабінет Міністрів погодив перетворення державного підприємства “Завод “Електроважмаш” в акціонерне товариство.

Про це Харків Times дізнався з розпорядження Кабміну від 31 березня 2021 р. № 248-р.

“Погодитися з пропозицією Фонду державного майна щодо перетворення державного підприємства “Завод “Електроважмаш” (код згідно з ЄДРПОУ 00213121) в акціонерне товариство у процесі приватизації”, – йдеться у повідомленні.

На сайті ФДМУ вже оприлюднено презентацію підприємства як об’єкту приватизації. Статус об’єкту – “готується до приватизації”, останні дані по фінансових показниках вказані за 9 місяців 2019 р.

Як зазначається у презентації, ДП “Електроважмаш” проектує, виробляє та постачає турбогенератори, гідрогенератори та великі машини постійного струму та тягове обладнання для міського і залізничного електротранспорту до України та інших країн. Одне з найбільшим підприємства на території СНД у своїй галузі, що має електроізоляційно-обмотувальне, інструментальне, ливарне та зварювальне виробництва, специфічні для електромашинобудування можливості, а також випробувальну і дослідну базу. Ринкова частка підприємства у 2018 р. становила близько 7,3%, або 2,3 млрд грн із 32 млрд грн загального обсягу галузі виробництва електричного устаткування в Україні.

Середня кількість працівників – 3 769. У користуванні підприємства знаходиться 67,9 га землі.

“Електроважмаш” має прострочений кредит у сумі 592,7 млн грн. Основну частину кредитного портфелю компанії складає борг перед АТ “Сбербанк” (РФ) – 515,3 млн грн на кінець 2018 р. Заборгованість не реструктуризовано.

Як повідомляв Харків Times, працівники Державного підприємства “Електроважмаш” вранці 1 березня перекрили Московський проспект біля станції метро “Індустріальна”, навпроти прохідної підприємства.

Фонд держмайна заявив, що на ДП «Електроважмаш» реалізується програма стабілізації діяльності та виведення підприємства з глибокої економічної кризи внаслідок відсутності обігових коштів. План стабілізації включає реструктуризацію проблемних кредитів (один з двох кредитів вже виведений з дефолтного стану та почав обслуговуватися заводом), залучення потрібного обігового капіталу та суттєве підвищення маржинальності по основних лініях продукції.