«Харківводоканал» розповів, чим “загрожує” абонентам переукладання договорів

Фото: city.kharkov.ua

«Харківводоканал» обстежує мережі в будинках, мешканці яких переуклали договори на нових умовах.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі міськради.

Мешканці 800 багатоквартирних будинків Харкова переуклали договори з КП «Харківводоканал» на надання послуг з обслуговуванням внутрішньобудинкових мереж.

Як повідомив начальник управління з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем КП «Харківводоканал» Валерій Харлан, в платіжних квитанціях таких абонентів з’явилися додаткові пункти. Крім водопостачання та водовідведення, в них вказані ще дві послуги: абонентське обслуговування та обслуговування внутрішньобудинкових систем.

Наприклад, в будинку по вул. Юрія Паращука, 11, мешканці якого переуклали договори з підприємством, було виконано низку робіт. Там двічі обстежували всі внутрішньобудинкові системи, замінили 6 м аварійної ділянки каналізації, частину запірної арматури на стояках холодного водопостачання, а також почистили та продезінфікували підвал. Зараз в цьому будинку замінюють 30 м лежака холодного водопостачання.

Валерій Харлан зазначив, що обслуговування внутрішньобудинкових мереж — це не додаткова, а перерозподілена послуга. Раніше цей вид робіт було включено до квартплати, тобто послугу ніби-то надавало КП «Жилкомсервіс».

«За ці гроші ми зобов’язані тричі на рік виконати технічне обслуговування і цілодобово, 24 години на добу, зобов’язані усунути будь-яку аварійну ситуацію, яка станеться у будинку», — повідомив начальник управління.

За його словами, нові квитанції від КП «Харківводоканал» на обслуговування внутрішньобудинкових систем вже отримують понад 130 тис. абонентів підприємства.

На підприємстві нагадали, що з 1 травня 2019 року, відповідно до закону України «Про житлово-комунальні послуги», послуги з надання централізованого водопостачання та водовідведення надаються виключно на договірній основі. Для абонентів, які проживають в багатоповерхових будинках, передбачено два види договорів: з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем і без обслуговування.

Заступник генерального директора — директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак зазначив, що право вибору залишається за абонентом, але порекомендував довірити нагляд за трубами професіоналам: «У разі укладання договору з обслуговуванням внутрішньобудинкових мереж мешканці отримають суттєві преференції у вигляді цілого комплексу відповідних профілактичних і ремонтних робіт внутрішньобудинкових систем. Серед них — технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем, яке проводиться тричі на рік в кожному будинку, в разі потреби зміцнення мереж, усунення течі в арматурі і трубопроводах централізованого водопостачання, а також течі і засмічень внутрішньобудинкових каналізаційних систем».

За його словами, в новому договорі передбачено оперативне проведення аварійно-відновлювальних робіт на трубопроводах централізованого водопостачання та водовідведення, надання послуг технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем зливної каналізації при виникненні аварійних ситуацій, негайне усунення несправностей і пошкоджень, аварійно-диспетчерське обслуговування та багато іншого. Якщо договір не буде переукладено, то автоматично починає діяти індивідуальний договір — без обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Після чого проведення всіх ремонтних робіт на внутрішньобудинкових мережах буде відповідальністю жителів, а не підприємства.

Як повідомляв Харків Times, «Харківводоканал» розпочав проект з реконструкції очисних споруд.

«Харківводоканал» заявив про наміри відремонтувати внутрішньобудинкові мережі в 300 багатоповерхівках.