Вперше після катастрофи під Чугуєвом відновлені польоти на Ан-26 (фото)

Фото: mil.gov.ua

У Харківській області на базі навчальної авіаційної бригади після тривалої перерви відновили польоти на літаках Ан-26Ш.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі Харківського національного університету ПС імені Кожедуба.

Як повідомляється, на базі навчальної авіаційної бригади відбулися перші в цьому році польоти за участю командного складу та льотчиків-інструкторів військової частини.

Зокрема, військові авіатори піднімалися в небо в складних метеоумовах на навчально-тренувальних літаках типу Л-39 «Альбатрос», вертольоті Мі-8. Також були відновлені польоти на військово-транспортних літаках Ан-26Ш.

«Основним завданням командирських тренувальних польотів, що наразі тривають, є підготовка льотного складу до виконання польотів з одним вимкненим та задросельованим двигуном», — йдеться в повідомленні.

З усіма завданнями, зазначають в університеті, льотчики впоралися без помилок.

В інформаційному агентстві Міноборони АрміяInform відзначили, що перші польоти за участю командного складу і льотчиків-інструкторів військової частини відбулися 16 лютого. А вже на початку весни на базі навчальної авіаційної бригади почнуться планові польоти з курсантами льотного факультету Харківського національного університету ПС.

Як повідомляв Харків Times, ввечері 25 вересня поблизу райцентру Чугуїв Харківської області впав і загорівся літак, на борту якого знаходилися 27 осіб. В основному це були курсанти Харківського національного університету Повітряних Сил імені І. Кожедуба. Вижив один з них.

У жовтні, доповідаючи на засіданні Кабміну про результати роботи урядової комісії, яка розслідувала обставини катастрофи, її голова віце-прем’єр-міністр, міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський назвав головними причинами трагедії «відсутність дієвого контролю за організацією та контролем польотів з боку посадових осіб Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба; системні порушення правил виконання польотів в університеті; недостатня професійна підготовка екіпажу до дій в особливих ситуаціях, здійснення всебічного аналізу характеру локальної відмови авіаційної техніки з моделюванням правильних та злагоджених дій для запобігання переростанню особливої ситуації у катастрофічну».

22 грудня Печерський районний суд Києва на два місяці взяв під варту В’ячеслава Глазунова, командира військової частини А04104 в Чугуєві, де у вересні 2020 розбився Ан-26 з курсантами.