Сніг не прибрано, доріжки не розчищено – харків’янам розповіли, куди можна поскаржитися

Фото: city.kharkov.ua

У Харкові створено телефонну «гарячу лінію», на яку городяни можуть звертатися з приводу аварійних ситуацій, що виникли через снігопад та інші катаклізми.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі міськради з посиланням на інформацію секретаря Харківської міської ради Ігор Терехова на нараді з питань житлово-комунального господарства.

Щоб повідомити про аварійну ситуацію, що виникла в результаті снігопаду, харків’яни можуть звернутися за номером: 725-2000.

На телефон «гарячої лінії» можна залишити заявки на прибирання бурульок, ліквідацію повалених дерев, вивезення снігу та криги, а також усунення інших наслідків негоди.

Як повідомляв Харків Times, за даними гідрометцентру, у середу в області чекають сніг.