АТ «Укрзалізниця» віднесла свої локомотиворемонтні і вагоноремонтні заводи до непрофільних активів і готується до їх реалізації. Підприємства, серед яких Панютинський вагоноремонтний завод, хочуть передати в оренду, держвласність або продати.
Про це Харків Times дізнався з повідомлення Центру транспортних стратегій.
Серед активів, що розглядаються УЗ до реалізації, названі Дніпропетровський тепловозоремонтний завод, Запорізький електровозоремонтний завод, Львівський локомотиворемонтний завод, Київський електровагоноремонтний завод. Також в списку – Дарницький, Стрийський, Панютинський вагоноремонтні заводи. Крім того до реалізації можуть бути запропоновані Старокостянтинівський і Коростенський заводи залізобетонних шпал, щебеневі кар’єри, Київський електротехнічний завод “Транссигнал” і т.д.
До профільних активів, які не можуть бути відчужені, віднесені ж/д інфраструктура, рухомий склад, системи сигналізації, централізації та управління рухом поїздів.
Раніше директор з комерційної роботи та логістики “Укрзалізниці” Іраклі Езугбая заявляв, що основна мета оптимізації непрофільних активів – знизити навантаження на бюджет УЗ. За його словами, в результаті оптимізації тільки в 2021 році «Укрзалізниця» планує отримати 5 млрд гривень додаткового доходу.
В.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик під час візиту на завод в червні цього року заявив, що Панютинський вагоноремонтний завод стане флагманом і базовим підприємством для ремонту і будівництва вантажних вагонів.
Як повідомляв, Харків Times, колективу Панютинського вагоноремонтного заводу (Харківська область) 26 лютого представили нового керівника – В’ячеслава Коваленка.
Держаудитслужба підчас ревізії фінансово–господарської діяльності Панютинського вагоноремонтного заводу за період з 1 січня 2018 р. по 30 вересня 2019 р. встановила фінансові порушення на загальну суму 42,3 млн гривень.