З сьогоднішнього дня портал «Дія» почав приймати заявки на отримання 8 000 одноразової допомоги від держави для фізичних осіб підприємців та їх найманих працівників.
Про це Харків Times дізнався з повідомлення на порталі.
Відповідно до недавно прийнятого закону, наймані працівники та фізичні особи підприємці, діяльність яких підпадає під заборону в період посиленого карантину (запланований на січень 2021 року) мають змогу оформити заявку на отримання допомоги з 14 до 31 грудня.
Зробити це можна на порталі «Дія» в особистому кабінеті або через додаток, вибравши розділ «Послуги». Заповнення заяви займе не більше 5 хвилин, а гроші автоматично будуть зараховані на особистий гривневий рахунок після перевірки даних.
Щоб отримати послугу на порталі, потрібно:
- Кваліфікований електронний підпис для авторизації в порталі.
- Зареєструватися або авторизуватися, якщо вже зареєстровані, в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
- У розділі «Послуги» вибрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП і найманим працівникам».
- «Дія» автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
- Підтвердити своє поточне місце роботи.
- Ввести номер свого гривневого рахунку в форматі IBAN.
Отримати гроші можна тільки на особистий рахунок. - Перевірити та відправити заповнену заяву.
- Дочекатися повідомлення про нарахування виплати.
(Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.)
Щоб отримати послугу в додатку
- Авторизуватися в додатку за допомогою Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
- У розділі «Послуги» вибрати «Виправити це для мене».
- «Дія» автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
- Ввести номер свого гривневого рахунку в форматі IBAN.
Отримати гроші можна тільки на особистий рахунок. - Дочекатися повідомлення про нарахування виплати.
(Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.)
Хто може отримати послугу?
1. Наймані працівники юридичних осіб або ФОП, якщо:
- основний КВЕД відноситься до тих, за якими прийняті карантинні заходів;
- організація, в якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за третій квартал 2020 року;
- середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за третій квартал;
- найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
2. ФОП, якщо:
- станом на 31.10.2020 основний КВЕД відноситься до тих, за якими прийняті карантинні заходи;
- займається діяльністю більше 3 місяців;
- сплатив ЄСВ не менш, ніж за три місяці в 2020 році;
- якщо, ви не є одночасно найманим працівником.
Станом на 31 жовтня 2020 ви повинні вказати КВЕДи, як основні. Перелік таких КВЕД.
Як повідомляв Харків Times, Верховна Рада ухвалила законопроекти, покликані допомогти платникам податків у разі введення жорсткого карантину.
Кабінет Міністрів прийняв рішення про введення посилених карантинних обмежень з 8 по 24 січня 2021 року.