Тролейбус з автономним ходом вийшов на пробний маршрут на Північній Салтівці (фото)

Фото: city.kharkov.ua

Новий тролейбус із автономним ходом вийшов 19 серпня на пробний маршрут від ст. м. “Героїв Праці” до вул. Дружби народів.

Про це Харків Times повідомили у прес-службі міськради.

Як розповів після тестової поїздки заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євгеній Водовозов, загалом за програмою фінансового лізингу буде закуплено 50 тролейбусів, які частину маршруту проходять за допомогою контактної мережі, а частину – на батареях.

“Зараз на цьому маршруті курсує автобус №54е. Але харків’яни досить давно просять пустити тут тролейбус. Оскільки це важливо для людей, ми прорахували економічну доцільність, з одного боку, будівництва нової тролейбусної лінії, як на вул. Наталії Ужвій, а з іншого – придбання тролейбусів із запасом ходу, які можуть їхати певний час без контактної мережі. Другий варіант виявився вигіднішим. У жовтні ми отримаємо 13 тролейбусів, які вийдуть на цей маршрут або, можливо, ще на один”, – зазначив Водовозов.

За його словами, маршрутів, де планується запустити тролейбуси з запасом ходу, буде кілька, наприклад, до селища П’ятихатки від ст. м. “Університет”, до Жихоря від ст. м. “Проспект Гагаріна”, до мікрорайону “Горизонт”.

“Зараз ми проведемо випробування тролейбуса на цих маршрутах. Надалі плануємо максимально впроваджувати у місті електротранспорт – великий, зручний, екологічно чистий. Мер Геннадій Кернес вимагає від нас ретельної розробки подібних маршрутів, щоб ми могли ефективно розвивати цей напрямок”, – розповів віце-мер.

Керівник компанії-виробника Юрій Бомбандьоров повідомив, що технічні характеристики нового тролейбуса відповідають усім європейським нормам. Його довжина становить 12 метрів, він може перевозити до 100 пасажирів і проїхати на автономному ходу 20-30 км. У салоні встановлені кондиціонери, зарядні пристрої під USB-роз’єми, для водія – відеокамери для огляду ззаду і спереду, камера на даху для контролю за прибиранням і постановкою штанг на контактну мережу в автоматичному режимі.

Також у тролейбусі передбачені всі можливості для комфортного перевезення людей з обмеженими можливостями: низька підлога, пандус, система нахилу тролейбуса у правий бік.