Крюківский завод показав візуалізації свого поїзду-“труби” для харківського метро

ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” оприлюднив дизайнерські рішення екстер’єру та інтер’єру поїзда-“труби” для Харківського метрополітену. КВБЗ не втрачає надії добитися відміни результатів тендера, на якому перемогла китайська компанія.

Про це Харків Times дізнався з повідомлення на сайті підприємства.

Схема поїзда – 4 моторних + 1 причіпний безмоторний вагон. Довжина поїзда – 96,8 м. Конструкційна швидкість – 90 км/год; середнє прискорення поїзда, не менше – 1,2 м/с2; середнє уповільнення поїзда, не менше – 1,15 м/с2. Призначений термін служби вагона – 40 років. Загальна місткість поїзда (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 чол. Кількість спеціально обладнаних місць для людей з обмеженими можливостями (інвалідів на візках) – два. Пересування пасажирів із вагона у вагон вільне – через герметичні переходи (поїзд-“труба”).

“ПАТ “КВБЗ” сподівається на те, що скарга, направлена в штаб-квартиру Європейського інвестиційного банку з приводу порушень виявлених у ході проведення тендеру буде розглянута, а рішення тендера переглянуто. А інформація стосовно того, що китайська компанія CRRC має поїзд метро для України з більш сучасним зовнішнім виглядом та внутрішнім інтер’єром порівняно з конкурентами, викликає сумнів. Тим більше що компанія CRRC, як відомо, не має досвіду поставки своєї продукції на території країн СНД”, – йдеться у повідомленні.

Як повідомляв ХарківTimes, за словами заступника Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євгена Водовозова, для КП «Харківський метрополітен» планують придбати вісім нових потягів з так званими наскрізними проходами, без перегородок між вагонами. Перший з них планують отримати через півтора року, а всі вісім – протягом двох-двох з половиною років.

Крюківський вагонобудівний завод заявив про намір оскаржувати рішення тендерного комітету, яке обрало постачальником 40 вагонів метро для метрополітену Харкова китайську компанію CRRC Тangshan.

Корпорація CRRC оприлюднила візуалізацію вагонів, які планує поставити Харківському метрополітену.