Панютинський вагоноремонтний завод стане флагманом та базовим підприємством для ремонту й будівництва вантажних вагонів. Про його закриття не йдеться, – повідомив в.о. голови правління АТ “Укрзалізниця” Іван Юрик під час візиту на завод.
Про це Харків Times повідомили у прес-службі “Укрзалізниці”.
За словами Юрика, наразі на ринку вантажних вагонів спостерігається профіцит рухомого складу, зокрема за рахунок збільшення приватного парку, тому Укрзалізниця не планує нарощувати їх будівництво, а сконцентрується на ремонтах. “У ході реформи вагонного господарства Укрзалізниця не планує закривати вагонобудівні заводи, а навпаки – запропонує концепцію їх розвитку й спеціалізації. Панютинський завод стане базовим для ремонту й будівництва вагонів. Підприємство отримуватиме замовлення не лише від Укрзалізниці, а й від приватних власників рухомого складу”, – зазначив Юрик.
Крім того, на думку керівника товариства, Уряд має підсилити вимоги до вікових показників та технічного стану вагонів, які використовуються на залізничній мережі України. “Це питання опрацьовується з Мінінфраструктури. Наразі приватні компанії̈ використовують вантажні вагони, які перебувають у дуже поганому технічному стані. Ми маємо заборонити експлуатацію таких вагонів, адже це безпека руху. Тим самим ми зможемо збільшити попит на виготовлення нових вагонів та ремонти”, – зазначив він.
Як повідомляв, Харків Times, колективу Панютинського вагоноремонтного заводу (Харківська область) 26 лютого представили нового керівника – В’ячеслава Коваленка.
Держаудитслужба підчас ревізії фінансово–господарської діяльності Панютинського вагоноремонтного заводу за період з 1 січня 2018 р. по 30 вересня 2019 р. встановила фінансові порушення на загальну суму 42,3 млн гривень.