Прокуратура оскаржила тендер на будівництво автодороги “Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград”

Фото: kh.ukravtodor.gov.ua

Прокуратура оскаржила в судовому порядку рішення тендерного комітету та укладений договір про будівництво автодороги “Р-51 Мерефа – Лозова – Павлоград” на суму 204 млн грн.

Про це Харків Times повідомили у прес-службі прокуратури області.

“Встановлено, що Службою автомобільних доріг у Харківській області у грудні 2019 року застосовано переговорну процедуру та укладено з підприємством договір про виконання робіт на будівництво на суму 204 млн грн. На думку прокуратури, розпорядник коштів безпідставно застосував переговорну процедуру, таким чином уникнув проведення відкритих торгів щодо закупівлі робіт на будівництво автошляху за початковою ціною 204 млн грн.”, – йдеться у повідомленні.

За вказаним фактом прокуратура області пред’явила до господарського суду позовну заяву про визнання незаконним рішення щодо проведення переговорної процедури та недійсним укладеного договору. На даний час відкрито провадження у справі, триває судовий розгляд.

Згідно даним порталу Prozorro, договір, про який йдеться, укладений Службою автодоріг Харківської області з ТОВ “Автомагістраль-Південь”. Ця компанія є підрядником робот з поточного середнього ремонту автодороги Р-51 “Мерефа-Лозова-Павлоград” на ділянці км 0+000 – км 131+189 (окремими ділянками) у Харківській області (договір підписано 20 травня 2019 р.).

“До Служби автомобільних доріг у Харківській області надійшов лист від ТОВ “Автомагістраль-Південь” № 1127/1-КДВ від 27.11.2019р., в якому зазначено, що під час надання послуг по вищезазначеному договору стан існуючого покриття значно погіршився. Після проведеного обстеження стану існуючого покриття, а саме модуля деформації, було визначено що він не відповідає допустимим значенням, які необхідні для проведення відновлювальних робіт передбачених проектом, тому виникла потреба у більш детальному обстеженні. В результаті додаткового обстеження було виявлено, що на зниження міцності існуючого покриття вплинуло перезволоження верхньої частини земляного полотна та постійний рух великовагового транспорту в період від визначення обсягів робіт зазначених у проекті по теперішній час, і як наслідок недостатня його щільність. Тому з моменту розробки проекту виникла потреба у виконанні додаткових робіт, які пов’язані з експлуатацією об’єкта в цілому і неможливості за рахунок експлуатаційного утримання належним чином забезпечити нормативні вимоги”, – повідомляється на сторінці тендера.

Підчас спільної наради Служби автомобільних доріг у Харківській області та ТОВ “Автомагістраль-Південь”, вирішено на ділянках з виявленими дефектами покриття виконати заміну, відновлення та посилення дорожнього одягу, які виникли з причин зломів та просадок основи з існуючих залізобетонних плит. Для цього вирішено відповідно збільшити об’єми роботи.

“Додаткові послуги технічно та економічно пов’язані з головним договором, сумісні з наявними роботами, заміна виконавця може призвести до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту”, – зазначається на сторінці тендера.

За даними Служби автомобільних доріг у Харківській області, на трасі Р-51 “Мерефа-Лозова-Павлоград” триває фінішний етап робіт – влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20). Станом на 26 травня на сьогодні вже влаштовано 60,1 км верхнього шару покриття з асфальтобетону. Ремонтно-будівельні роботи виконуються на кількох відрізках дороги: в межах смт Панютине Лозівського району влаштовують верхній шар покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону; в межах с Таранівка Зміївського району облаштовують автобусні зупинки та з’їзди; за с. Новоіванівка влаштовують прикрайковий лоток для водовідведення з проїжджої частини. САД зазначає, що завершення всіх робіт з ремонту автошляху планується на кінець літа – початок осені поточного року.