Найбільш затребуваною електронною послугою в міськраді є онлайн-черги – Кернес

Фото: www.city.kharkov.ua

Відповідно до проведеного Харківською міською радою опитуванням про те, які послуги харків’яни хотіли б бачити в онлайні, найбільш затребуваною виявилися онлайн-черги у різних адміністративних і соціальних службах.

Про це Харків Times стало відомо з повідомлення у Telegram-каналі харківського міського голови Геннадія Кернеса.

Другу позицію, згідно з опитуванням, посідає передача показань лічильників і оплата комунальних послуг. Також корисними харків’яни визнали “оповіщення про основні події, пов’язані з роботою міських служб – наприклад, зміни в роботі транспорту або відключення води”.

Мер запевнив городян, що і він, і його команда неодмінно будуть “використовувати результати опитування для правильної розстановки пріоритетів у наших проектах”.

“Вже до релізу головного IT-продукту міста – “Мій Харків”, ми врахуємо зібрані дані”, – пообіцяв Кернес.

Як повідомляв Харків Times, у грудні 2019 року заступник харківського мера з питань цифрової трансформації Олег Дробот повідомив, що у Харкові розробляється більше 80 проектів, спрямованих на цифровізацію різних напрямків життєдіяльності міста.