У зв’язку з введенням карантину адмінпослуги у центрах надання адміністративних послуг в Харкові надаються суб’єктами господарювання дистанційно (поштою, через електронні сервіси). Також прийом відвідувачів здійснюється за попереднім онлайн-записом на сайті ЦНАП або через кол-центр.
Про це Харків Times повідомили у прес-службі міськради.
Крім того, був змінений графік прийому відвідувачів у Центрі надання адміністративних послуг (Гімназійна набережна, 26) і в Регіональному центрі послуг (пр. Тракторобудівників, 144), а саме: у вівторок та четвер прийом відвідувачів здійснюється до 18:00 замість 20:00 і скасований прийом у суботу.
У всіх приміщеннях ЦНАП введені суворі протиепідемічні заходи.
Як повідомили в департаменті, за час роботи в умовах карантину кількість консультацій, наданих кол-центром, зросла на 50% і вдвічі більше споживачів скористалися електронними сервісами ЦНАП. Крім цього, значно збільшилася кількість звернень на отримання адмінпослуг дистанційно, в тому числі поштою.
Також на веб-сайті ЦНАП у розділі “Реєстр послуг” представлений перелік адміністративних послуг, які можна отримати в електронному вигляді. Послуги з цього переліку можна отримати за допомогою використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП), за допомогою операторів електронної ідентифікації BankID, MobileID та інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA.
Для отримання КЕП в умовах карантину необхідно звернутися до акредитованого центру сертифікації ключів особисто (м. Харків, пр. Гагаріна 10/1).
Довідка. Перелік послуг, що надаються у ЦНАП та центрах надання соціальних послуг “Прозорий офіс” у період дії карантину:
- Оформлення та видача паспорта громадянина України.
- Оформлення та видача паспорта громадянина України у випадку обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.
- Вклеювання до паспорта громадянина України фотографії при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.
- Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.
- Узгодження маршрутів руху транспортних засобів під час перевезення небезпечних вантажів.
- Реєстрація місця проживання.
- Зняття з реєстрації місця проживання.
- Видача довідки про реєстрацію місця проживання.
- Видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою.
- Надання комплексної послуги “єМалятко”.
- Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
- Надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива, скрапленого газу.
- Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.
- Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”.
- Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
- Надання державної допомоги:
– у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
– при народженні дитини;
– при усиновленні дитини;
– на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
– на дітей одиноким матерям.