З’явився помічник для споживачів житлово-комунального господарства

У Мінрегіоні розробили універсальний довідник у сфері ЖКГ – «Абетку споживача».

Про це Харків Times повідомили у прес-службі обладміністрації.

«Абетка споживача» – це ваш помічник у користуванні житлово-комунальними послугами, управлінні власним будинком та захисті прав споживачів», – йдеться у повідомленні.

Універсальний довідник для споживачів житлово-комунальних послуг у Міністерстві розвитку громад та територій розробили в рамках реалізації Комунікаційної стратегії з роз’яснення реформи житлово-комунального господарства України.

«Абетка споживача» роз’яснює основні терміни та норми законодавства у сфері ЖКГ.

Посібник містить інформацію про вибір моделі договірних відносин між виконавцями та споживачами послуг, форми управління  багатоквартирним будинком, особливості функціонування ОСББ, захист прав споживачів тощо.

Інформація буде корисною тим, хто цікавиться тим, як обрати енергоаудитора, яка інформація має бути в рахунку на оплату комунальної послуги, як укласти договори з виконавцями послуг чи оформити претензії за неякісне надання комунальних послуг.

Довідково: У 2019 році у Міністерстві розвитку громад та територій розробили Комунікаційну стратегію з роз’яснення реформи житлово-комунального  господарства України та План заходів з її реалізації.  Основними  інструментами реалізації стратегії є проведення інформаційних кампаній за напрямами реформи: «Я – відповідальний власник», «Я – розумний споживач»  та «Я – ощадливий господар».