«Харківводоканал» просить споживачів вирішувати усі питання онлайн або телефоном

Фото: city.kharkov.ua

КП «Харківводоканал» просить жителів міста відкласти відвідування абонентських відділів на час дії карантину.

Про це Харків Times повідомили у прес-службі міськради.

Підприємство просить споживачів відкласти відвідування абонентських відділів, пов’язані з перевірками стану або переоформленням особового рахунку, передачею показань приладів обліку та іншими питаннями, які можна вирішити в телефонному режимі, через «Особистий кабінет» або мобільні додатки.

Як повідомив заступник генерального директора підприємства Тарас Грущак, альтернативним способом здійснення сплати за надані послуги водопостачання та водовідведення онлайн є сплата на сайті обраного банку або через «Особистий кабінет».

Також у розділі «Повідомлення» на сайті підприємства можна ознайомитися з діючими на сьогоднішній день пунктами прийому платежів ЄРЦ «Мегабанк».

«У сучасному світі не обов’язково йти до банку, щоб оплатити рахунки, все більше людей користуються онлайн-сервісами. Також ми просимо молодь допомогти літнім людям у вирішенні їхніх питань через Інтернет або ж зателефонувавши до нас», – зазначив Тарас Грущак.

У випадку виникнення питань щодо стану особового рахунку для сплати за надані послуги споживачі можуть звернутися до кол-центру: (057) 707-57-57, (057) 757-82-80, який працює щодня, крім неділі, з 8:00 до 21:00, без перерви.

Також можна зателефонувати у диспетчерську КП «Харківводоканал» за коротким номером 15-33 – безкоштовно з усіх мобільних операторів і стаціонарних телефонів.

Як повідомляв Харків Times, АТ «Харківгаз» та АТ «Харківміськгаз» розробили експрес-доступ до сервісів на сайті «104.ua».