Усі питання до «Тепломереж» – тільки дистанційно

Через загрозу коронавірусу «Тепломережі» спілкуються зі споживачами дистанційно.

Про це Харків Times повідомили у прес-службі міськради.

Теплозбутові підрозділи КП «Харківські теплові мережі» припинили прийом відвідувачів у зв’язку із загрозою поширення коронавірусу.

Як повідомили на підприємстві, споживачі мають можливість звернутися зі своїми питаннями за телефоном інформаційно-довідкового відділу: 341-41-40, написати на е-мейл: hts@hts.kh.ua або надіслати звичайний лист за адресою: 61037, м. Харків, вул. Мефодіївська, 11.

У районних філіях КП «ХТМ» також працюють телефони інформаційних вікон:

Індустріальний – 703-32-55;

Слобідський – 050-401-38-32;

Немишлянський – 392-02-88, 050-302-64-73;

Шевченківський – 349-48-75, 050-364-58-50;

Київський – 756 -51-86, 050-364-61-93;

Московський – 341-72-25, 341-72-34, 050-364-60-78;

Новобаварський – 050-401-46-25;

Холодногірський – 050-401-38-80;

Основ’янський – 341-72-27.

Як повідомляв Харків Times, названо перелік адміністративних послуг, які можна отримати у ЦНАП за невідкладних обставинах під час карантину.