Рейси із країн з коронавірусом: що роблять з пасажирами в аеропорту «Харків»

Фото: wing.com.ua

В аеропорту Харкова ввели додаткові заходи безпеки при обслуговуванні прямих рейсів з країн, де були зареєстровані випадки захворювання коронавірусом.

Про це Харків Times повідомили в прес-службі аеропорту.

У Міжнародному аеропорту «Харків» запроваджено додаткові заходи безпеки задля запобігання потраплянню і поширенню коронавірусу на території України.

«Команда харківського аеропорту спільно з представниками прикордонної служби «Харків-авіа», митного посту «Харків-аеропорт», санітарно-карантинного відділу ДУ «Харківський ОЛЦ МОЗУ» та інших структур, що задіяні в роботі аеропорту, узгодила алгоритм дій з обслуговування прямих рейсів, що прибувають з країн, де були зареєстровані випадки захворювання на СОVID-19 (згідно з переліком, опублікованим МОЗ України)», – йдеться у повідомленні.

Наразі у процесі обслуговування рейсів вживаються додаткові заходи безпеки, а саме:

  1. Працівники усіх служб, що беруть участь у процесі обслуговування рейсів, забезпечені додатковими захисними засобами.
  2. Аеропорт попередньо уточнює інформацію у командира екіпажу щодо наявності пасажирів, що скаржились на самопочуття під час рейсу. Якщо на рейсі є пасажири зі скаргами, до аеропорту викликається швидка медична допомога та лікарі санітарно-карантинного пункту задля подальшої ізоляції та проведення медичного огляду.
  3. Представники санітарно-карантинного пункту (СКП) проводять вимірювання температури пасажирів даних рейсів за допомогою безконтактного термометра. У разі виявлення у пасажира підвищеної температури лікарями СКП застосовується допоміжний комплекс заходів.

В аеропорту «Харків» цілодобово працює санітарно-карантинний пункт.

«Усі співробітники аеропорту та інших задіяних організацій діють згідно затверджених технологічних інструкцій та максимально контролюють ситуацію», – запевняють у прес-службі.