Харківська міськрада дозволила Салтівському трамвайному депо взяти в лізінг 50 тролейбусів (доповнено)

Фото: city.kharkov.ua

Харківська міська рада надала згоду комунальному підприємству “Салтівське трамвайне депо” на придбання не більше 50 тролейбусів з автономним ходом на умовах фінансового лізингу.

Про це Харків Times дізнався з тексту рішення міськради.

У рішенні зазначається, що обмежені фінансові можливості комунальних підприємств міського електротранспорту не дозволяють здійснювати придбання рухомого складу шляхом прямої закупівлі.

Строк лізингу – не більше 60 місяців з дати, визначеної договором. Вартість предмету лізингу – не більше 520 млн. гривень. Авансовий платіж – не менше 20% від вартості предмета лізингу з ПДВ. Розмір та строки плати лізингових платежів – щомісячно, тіло рівними частинами відповідно до умов договору фінансового лізингу.

“При формуванні проекту бюджету міста Харкова на 2020-2024 рр. передбачати кошти на відшкодування вартості предмету лізингу”, – йдеться в рішенні

Іншим рішенням міськрада внесла зміни до Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2013-2020 роки в частині збільшення кількості тролейбусів, які планується придбати у 2020 році, з 79 до 150 одиниць.

Як зазначив, виступаючи на сесії, мер Харкова Геннадій Кернес, придбання тролейбусів із автономним ходом дозволить найближчим часом продовжити нову тролейбусну лінію №47 від розворотного кола “Північна Салтівка” до вулиці Дружби Народів, а також відкрити низку нових маршрутів у віддалені райони міста.

“Це все було прораховано з точки зору вигоди, і ми повинні використовувати можливості нової сучасної техніки, яка з’явилася на ринку. Найближчим часом буде оголошений тендер на закупівлю нового рухомого складу. Однозначно ми продовжимо маршрут від Північної Салтівки до вул. Дружби Народів, а також пустимо тролейбус у мікрорайон “Горизонт”, де раніше його взагалі не було, і в селище Жихор, про що нас давно просять жителі. Що стосується П’ятихаток, ми також пустимо туди тролейбусний маршрут з новою, комфортабельною технікою”, – підкреслив Кернес.

Як повідомляв Харків Times, новий тролейбусний маршрут №47, який з’єднав станцію метро “Героїв Праці” з розворотним кругом на вулиці Наталії Ужвій, почав роботу 13 січня.

Заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов заявив, що в Харкові планують оновити близько 80% тролейбусного парку.