ОТГ повинні укласти угоду для забезпечення Е-тікетами своїх пільговиків – Водовозов

Фото: city.kharkov.ua

Харків не компенсуватиме проїзд пільговиків, зареєстрованих в інших громадах. Це повинна зробита влада тих населених пунктів, де мешкають пільговики.

Про це Харків Times дізнався з повідомлення заступника Харківського міського голови з питань інфраструктури Євгенія Водовозов в ефірі програми “Тема дня” на Суспільному. Так він прокоментував звернення у соцмережі мешканки Пісочина Оксани Іванець, яка має статус учасниці бойових дій та виховує п’ятьох дітей.

“Житель іншої громади може звернутися до керівництва своєї громади. Ця громада може укласти договір з нашим комунальним підприємством, придбати картку для цього громадянина України і потім, якщо він скористається нею у місті Харків компенсувати місту Харкову ту послугу, яку ми йому надали”, — сказав віцемер.

“Це зовсім нескладна процедура. Це заключення стандартного договору з КП “Харківпас”, яке є оператором”, — додав він.

За його словами перемовини наразі йдуть з різними містами обласного значення та ОТГ.

“У це питання втручається і координує зараз обласна державна адміністрація. Ми у постійному діалозі з Департаментом соціального захисту населення обладміністрації. На мою думку, якщо усі міські голови і голови ОТГ підійдуть до цього питання зважено та нормально, вони знайдуть той компроміс з мешканцями своїх громад, який задовольнить і їх, і не наноситиме збитку місту Харкову”, — сказав Водовозов.

Харків має компенсувати проїзд пільговикам міста за Статутом муніципальної громади і Бюджетним кодексом, зазначив Водовозов. За його даними, сума, що покриває пільговий проїзд харків’ян на 100%, дорівнює більш ніж 3 млрд грн.

Міськрада веде переговори з різними організаціями пільговиків, в тому числі ветеранів АТО. Як варіант вирішення — держава могла б компенсувати місту вартість електроенергії.

“Якщо б […] готові компенсувати проїзд заліком електроенергії, так званим клірингом, ми однозначно знайшли б компроміс з іншими громадами, з іншими містами і могли б зняти обмеження у кількості поїздок і містопроживанні навіть. Якщо це компенсується державою, ми би виконували законодавство в рамках усієї держави. Якщо це компенсується містом, ми маємо виконувати законодавство”, — сказав Водовозов.

“Ніяких варіантів немає: або компенсація з боку держави коштами, або компенсація з боку держави нехай навіть електроенергією”, — відповів він, додавши, що на сьогодні від центральних органів влади є усна відповідь про неможливість такої компенсації.

Як повідомляв Харків Times, жителька селища Пісочин Харківського району Оксана Іванець закликала голову Харківської облдержадміністрації Олексія Кучера вирішити проблему з забезпеченням громадян пільговими картками “E-ticket” для сплати проїзду у міському електротранспорті. Жінка працює в Харкові та виховує п’ятьох дітей, які також навчаються в обласному центрі. На проїзд до місця роботи та навчання родині необхідно буде витрачати 2,5 тисячі гривень щомісяца.

За декілька днів до того, як Оксана Іванець оприлюднила своє звернення заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов повідомив, що пільговий електронний квиток «E-ticket» для проїзду в міському пасажирському електротранспорті видається тільки жителям міста Харкова.